آیا استاندار گیلان وسط بازی، داور را عوض می‌کند؟!!!

ماه های نزدیک به انتخابات که می‌رسد تحرکات و فعل انفعالات دولتی تاثیر دو چندان می‌گیرند و هر حرکت اشتباه ممکن است شایبه برانگیز بوده و عواقب بدی داشته باشد مخصوصا اگر این حرکت از سیاسیون و مجریان انتخابات باشد.

آیا استاندار گیلان وسط بازی، داور را عوض می‌کند؟!!!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، ماه های نزدیک به انتخابات که می‌رسد تحرکات و فعل انفعالات دولتی تاثیر دو چندان می‌گیرند و هر حرکت اشتباه ممکن است شایبه برانگیز بوده و عواقب بدی داشته باشد مخصوصا اگر این حرکت از سیاسیون و مجریان انتخابات باشد.

فرقی هم ندارد توزیع رایگان کالا باشد و یا وام خودرو.هرچه که باشد شاید نوعی تبلیغات قلمداد می‌گردد و این سوال را به ذهن متواتر می‌کند که چرا دقیقا در ایام نزدیک به انتخابات دولت و یا مجلس مهربانتر می‌شود و مردم عزیز تر می‌گردند.

اما امروز مجال پرداختن به این موضوعات نیست چرا که در گیلان کار کمی فراتر و فاحش تر از آن دنبال می‌شود و البته نگرانی ها را دو چندان کرده است.

گویی تصمیمات خلق الساعه پایانی ندارد و تذکرات نماینده مقام معظم رهبری در گیلان هم نباید افاغه کند و باید هر روز خبر از جابجایی فرمانداران و برخی مدیران به گوش برسد و درست زمانی که سوت آغاز انتخابات به صدا در آمده گویا دولت درصدد تغییر فرمانداران می باشد و به نوعی وسط بازی، داور را عوض می‌کند و ما را یاد بزرگی می اندازد که وسط مذاکره با کشوری دستور عزل وزیرامورخارجه را صادر می‌کند.

اینبار نه موضوع سنگال مورد نظر ماست و نه ‌آن مرد تصمیمی گرفته است ولی جنس تصمیم یکی است و اینبار در همین گوشه و کنار گیلان این تصمیات اتخاذ می‌شود و بدون درس گرفتن از گذشته، همان مسایل را این بار در بعد داخلی تکرار می کنند و اگر آن روز عده ای به این مسایل با همه کم و زیادش انتقاد شدید داشتند این بار خود، همان رفتارها را تکرار می کنند و سوال این است که مدیران رد بالای گیلان با چه رویکردی اصرار بر جابجایی فرماندارنی دارند که از مدت ها قبل هیئت های اجرایی انتخابات را تشکیل داده اند و در بطن انتخابات هستند و همچنین جالب تر آن که درست دست روی فرماندارنی گذاشته اند که نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه فاضل، از تریبون نماز جمعه بصورت صریح و روش و برای اولین بار از جابجایی فرماندارانی ابراز انتقاد کرد و از استاندار گیلان بابت این جابه جایی گلایه نمود و این تصمیم را نادرست قلمداد کرد اما گویا برخی ها بدون توجه به این موضاعات اصرار به این جابه جایی ها دارند و برای مردم این سوال را ایجاد می‌کنند که این تصمیمات ادامه دهنده همان توزیع رایگان کالا، وام خودرو و برکناری در سنگال و … است؟!!

وهمچنین این سوال مهم در اذهان شکل می گیرد که چه اصرار بر تغییر مدیران ارشد شهرستان ها در دوران قبل از انتخابات وجود دارد؟

و در پایان لازم به ذکر است استاندار ولایت مدار گیلان بهتر است با توجه به فرمایشات آیت الله قربانی و جهت رفع هرگونه شایبه دخالت دولت در انتخابات و نهایتا حضور پورشور مردم پای صندوق های رای از این تصمیات شایبه برانگیز دوری کنند تا پیروز واقعی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه