فتنه ۸۸ آزمون مدعیان ولایتمداری بود/حضور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت در ۸دی نشان‌دهنده بصیرت گیلانی‌ها

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: فتنه سال ۸۸ آزمونی برای مدعیان ولایتمداری بود.آنها که مدعی دینداری و ولایتمداری هستند باید در شرایط بحرانی این موضوع را نشان دهند.

فتنه ۸۸ آزمون مدعیان ولایتمداری بود/حضور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت در ۸دی نشان‌دهنده بصیرت گیلانی‌ها

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه عاشورایی یوم‌الله نهم دی ماه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هدف فتنه براندازی اصل نظام بود و بسیاری از افراد هنوز به این موضوع توجه ندارند.

وی به خطای بزرگ برخی از افراد در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه‌گران کشور را در پرتگاه سقوط قرار دادند و با لطف خدای بزرگ و کمک مردم از این مرحله عبور کردیم.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه فتنه‌گران برای براندازی نظام سه دهه برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان فتنه را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران و ولایت طراحی کرده بودند.

استاد حوزه و دانشگاه به موفقیت اجرای طرح کودتای مخملی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند جامعه از خطر فتنه نجات پیدا کرد و مقام معظم رهبری فرمودند؛ این خاطره باید برای همیشه زنده بماند.

وی با اشاره به اینکه مردم در برخورد با فتنه به سه گروه تقسیم می‌شوند، بیان کرد: گروه نخست رهبران فتنه بودند و اکنون حتی حاضر نیستند نام فتنه را ببرند و می‌گویند مسئله اختلاف‌های انتخاباتی بود.

میرحسینی اشکوری گروه دوم را ساکتین نامید و خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند اما برخی پس از یک سال اطلاعیه صادر کردند و به‌موقع موضع نگرفتند.

*سکوت تصمیم‌سازان کمک به جریان فتنه است

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه خطر ساکتین را از فتنه‌ گران کمتر نمی‌دانم، یادآور شد: سکوت تصمیم‌سازان کمک به جریان فتنه است و شریک جرم محسوب می‌شوند.

وی گروه سوم را پیشتازان حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ خواند و اظهار کرد: هفتم دی ماه سال ۸۸ مردم شهر رشت در مقابل بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان تجمع کردند و با وحدت بین آیت‌الله قربانی و مدافعان ولایت در استان به نتیجه رسیدیم.

میرحسینی اشکوری حضور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت در هشتم دی ماه سال ۸۸ را نشان‌دهنده بصیرت گیلانی‌ها دانست و بیان کرد: بین آنها که در صحنه حضور پیدا کردند و دیگران که حضور نداشتند باید تفاوت گذاشته‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه، فتنه سال ۸۸ را آزمونی برای مدعیان ولایتمداری عنوان کرد و گفت: آنها که مدعی دینداری و ولایتمداری هستند باید در شرایط بحرانی این موضوع را نشان دهند.

وی با اشاره به وجود اختلاف بین جریان‌های سیاسی در کشور، تصریح کرد: دولت و منتقدان به صراحت اعلام می‌کنند طرفدار قانون، ولایت و رهبری هستند و این امور مشترک باید نشان داده‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه