همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ضروری است

فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این استان تأکید کرد.

همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ضروری است

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با بیان اینکه اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد و رانندگان می‌توانند با رعایت نکات و مقررات رانندگی کنند.

وی رعایت مقررات را تنها مختص هنگام رانندگی ندانست و افزود: راننده باید قبل از سوار شدن خودرو تمام موارد آزمون اخذ گواهینامه را رعایت کند.

فرمانده پلیس راه گیلان به یک فقره تصادف رانندگی اخیراً در این استان اشاره کرد و گفت: راننده‌ای پس از توقف خودرو در حال پیاده شدن از خودرو بود که با باز کردن در خودرو وسیله نقلیه‌ دیگر با آن برخورد کرد و راننده نقش بر زمین شد.

وی با بیان اینکه در حادثه مذکور راننده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت جان باخت، گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که خودرو را در شرایط امن پارک کنند و از آینه بغل خیابان را ببینند.

رستگار باز شدن ناگهانی در خودرو را خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: باز شدن ناگهانی در خودرو برای موتورسواران خطرآفرین است.

وی در ادامه به تغییر شرایط جوی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: طبق اعلام هواشناسی، از امروز شاهد تغییرات جوی در محورهای استان خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان دور از انتظار نیست، متذکر شد: رانندگان باید وسایل نقلیه را به امکانات گرمایشی تجهیز کنند و داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان الزامی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه