عدم صف آرایی داماش در لیگ دیگر تکرار نمی شود

بازیکن داماش با بیان اینکه با آمدن عابدینی کتاب مشکلات داماش نیز در آستانه بسته شدن قرار دارد، گفت: عدم صف آرایی تیم داماش در لیگ دیگر تکرار نمی شود.

عدم صف آرایی داماش در لیگ دیگر تکرار نمی شود

به گزارش ۸دی به نقل از کاسپین، حمید خدابنده لو با اشاره به وضعیت تیم داماش گیلان با بیان اینکه داماش در طوفان و کوران مشکلات و کمبود ها به واسطه عوامل و دلایل مختلف قرار داشت، گفت: این مشکلات بستر سقوط این تیم را فراهم کرد و در آستانه غرق شدن کامل قرار گرفت ولی غریق نجات ها به داد داماش بعد از سقوط رسیدند.

وی با بیان اینکه با آمدن عابدینی به عنوان وزنه ای مهم در مدیریت تیم داماش کتاب مشکلات داماش نیز در آستانه بسته شدن قرار دارد، گفت: تیم در شرایط فعلی از وضعیت مطلوبی برای ادامه لیگ برخوردار خواهد شد.

بازیکن تیم داماش در پاسخ به این سئوال که آیا داستان ترک حضور در بازی های لیگ و عدم صف آرایی لشگر داماش در مستطیل سبز ادامه پیدا می کند، اضافه کرد: هنوز مطالبات گذشته به شکل کامل دریافت نشده بود و بازیکنان بسیار خسته شده بودند.

وی افزود: مسئولان قول حل مشکلات مالی بازیکنان داماش داده اند و این قضیه دیگر تکرار نخواهد شد.

خدابنده لو آینده باشگاه داماش را روشن ارزیابی کرد و افزود: اگر برنامه ها و وعده و وعید های مسئولان و مدیریت تیم جامه عمل بپوشد داماش به دوران اوج گذشته خود برمی گردد و به لیگ برتر راه خواهد یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه