جمهوریت و مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی ایران نهادینه شده است

امام‌جمعه بندر کیاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: جمهوریت و مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی ایران نهادینه‌شده است.

جمهوریت و مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی ایران نهادینه شده است

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر از کیاشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی بابیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با به صدا درآمدن زنگ انقلاب آغاز می‌شود گفت: پنج هزار ویژه‌برنامه ایام‌الله دهه فجر در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه جمهوریت و مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی ایران نهادینه‌شده است افزود: علل قیام ملت ایران علیه رژیم خودکامه پهلوی، اسلام‌ستیزی رژیم، فساد بیش‌ازحد جوانان، از بین رفتن استقلال و اعتمادبه‌نفس و عدالت در کشور، کشف حجاب و چپاولگری دولت‌های خارجی و داخلی نسبت به دارایی‌های مردم در دوران رژیم پهلوی بود.

امام‌جمعه بندر کیاشهر حفظ تعهد به اسلام و تلاش در جهت محتوای دینی اسلام را از شروط استمرار این انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور رهبریت دینی به‌عنوان یک اصل اساسی و ساده زیستی دولت‌مردان از دیگر شروط پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

کریمی با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) بیان کرد: بخش قابل‌توجه ای از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌واسطه حضور و پرتو نور حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه