گلزار شهدای شهرک اباتر از توابع صومعه سرا افتتاح شد+ گزارش تصویری

پروژه گلزار شهدای شهرک اباتر از توابع شهرستان صومعه سرا که کلنگ شروع کار آن در دی ماه ۸۹ خورده بود، افتتاح شد.

گلزار شهدای شهرک اباتر از توابع صومعه سرا افتتاح شد+ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، پروژه گلزار شهدای شهرک اباتر از توابع شهرستان صومعه سرا که کلنگ شروع کار آن در دی ماه ۸۹ خورده بود، افتتاح شد.

هزینه اجرایی این پروژه بالغ بر ۱۷۰ میلیون بوده است که طی حدود ۳۲ ماه به اتمام رسید.

گفتنی است سال گذشته ۸دی نیوز مطلبی با عنوان (متأسفانه تعدادی از مادران شهدای صومعه سرا از دنیا رفتند ولی ساخت مزار فرزندشان را ندیدند!!! + تصاویر) منتشر کرد که به انتقاد از پیشرفت کند این پروژه پرداخته بود.

Abatar (1) Abatar (2) Abatar (3) Abatar (4) Abatar (5) Abatar (6) Abatar (7) Abatar (8) Abatar (9) Abatar (10) Abatar (11) Abatar (12)

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رسول
حالا باید یک خبر بنویسید که متأسفانه گلزار شهدای اباتر بازسازی شد اما با تکرار اشتباهات رایج در گلزارهای دیگر و حذف پرچم و عکس و وسایل شخصی و اینها.
رسول
الان که دقت کردم چیز دیگه ای هم گیرم اومد. این چه گلزار شهداییه که توش هیچ نمادی غیر از مزارها پیدا نشد که ازش عکس بگیرید.
حامد در پاسخ به رسول
شما برنامه نود زیاد نگاه میکنی؟ نظر داوری خیلی داری.کار مزار کامل تموم نشده بود که بسیج سازندگی ناحیه برای اینکه گزارش کاری توی هفته دفاع مقدس داشته باشه از مسئولین مزار درخواست کرد که زود افتتاح بشه.وگرنه ویژه برنامه ای برای این مزار در نظر گرفته شده بود
عاشق شهدا در پاسخ به حامد
مثل اینکه شما از اون مربی ها هستی که همش پیش داوری میکنی و همیشه حق بجانب هستی!!!!! بعدشم ........
عاشق شهدا
من با حرف آقا رسول موافقم چرا: وقتی میری سر مزار شهید جز یه سنگ چیزی نمیبینی.آخه این شهید چه شکلی بود؟چهارتا عکس ازش میزاشتن و.... اما فقط سنگ.... بعدشم آقای حامد تمام خانوادت اونجا هستن که!!!!اگه شما مخالف افتتاح بی برنامه این مکان بودید چرا نخالفتد نکردید؟؟؟؟ پدر شهید هوشمند داره افتتاح میکنه_چرا مخالفت نکرده؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس توپ رو بیخود تو حیاط بسج و سپاه ننداز.مشکل از خودتونه حول شدید....
عاشق شهدا
بعدشم این شهدا مطلقال راضی نبودا که شما براشون مزار درست کنید.اون فضای روحانی و ساده و معنوی که داشت ازش گرفتید.در ضمن آیا شهدا راضی بودند قبر اموات رو بخاطر گلزار شون خراب کنید؟؟؟؟؟ مگه همین شهدا وایه آسایش و امنیت این مردم جون ندادند که الان اینطوری ششده این همه بی احترامی بهشون میشه!!!!! من خودم بچه همین محل هستم و از این ماجراها خبر کامل دارم...
حامد در پاسخ به عاشق شهدا
سلام علیکم بازم موضوع همیشگی.بازم ندونسته و تهمت زدن.بازم دخالت های بچه گانه. اولا که مسول سایت نباید نظر هایی که تهمت داره تاییید کنه. سوم اینکه از جریانات و درگیری های ساخت اون مزار کسی خبر نداره مگر اینکه حرف های کوچه بازاری رو شنیده باشه. که صد درد صد با توجه به متن و نظر شما معلومه افکار کوچه بازاری دارید. دوستانی که نمیدونند باید بگم که طرح بازسازی و به سازی مزار های کشور توسط رهبر انقلاب مطرح شده و در کل کشور فراگیر شده و دلیل اینکه مزار شهدای بهشت زهرای تهران هنوز به شکل قدیمی مونده به دلیل کمبود محیط و نداشتن طرح مناسب برای آماده سازیه.وگرنه اگر به مزار های جدید بهشت زهرا هم سر بزنید کاملا شبیه به مزار های جدیدی هست که در شهرستان ها بازسازی میشه.برای مثال مزار شهدای خلبان ارتش که در بهشت زهرا واقع شده. قبر کسی از مدفون های مسجد جامع اباتر از بین نرفته بلکه با سنگ قبری جدید در کنار شهدا قرار گرفتن و با شکل و شمایل تمیز به صورت رایگان. درباره بسیج سازندگی هم باید بگم که از بس پا فشاری کردند مسئول ساخت مزار تصمیم به افتتاح زود هنگام مزار گرفت. مزار کارهایی از جمله پنجره بندی - فرش - طراحی چهره شهدا بر دیوار - دست نوشته های شهدا و... باقی داره که انشاالله تا چند وقت دیگه تموم میشه. در نتیجه به دوستان میگم که به فکر آخریت خودشون باشند.
در حاشیه