مدیرکل جدید پست گیلان معرفی شد

با حکم مدیرعامل، مدیرکل جدید پست گیلان معرفی شد.

مدیرکل جدید پست گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی، روز جاری طی مراسمی در اداره کل پست استان گیلان و با حضور زرگوش عضو هیئت مدیره، جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و هادوی مدیرکل مدیریت عملکرد، سبحانی به عنوان مدیر کل پست استان گیلان معرفی شد.

در جلسه شورای اداری پست استان، زرگوش با ارائه گزارش مقایسه ای در حوزه های ترافیک، درآمد و هزینه و مقایسه آن با شاخص های کلی شرکت ملی پست، گفت: راهکارهای لازم برای عبور از مشکلات تنها از طریق تفکر سیستمی و به کارگیری کارکنان در حوزه های تخصصی پست، برای رسیدن به نقطه سر به سر و در نهایت سوددهی به دست خواهد آمد.

وی سپس گفت: راه اندازی سرویس های با ارزش افزوده.و جلب اعتماد و رضایت مردم با افزایش کیفیت خدمات، مطمئناً افزایش ترافیک و درآمد را به دنبال خواهد داشت.

در جلسه شورای اداری گیلان، اسماعیل نیا معاون فنی پست استان، گزارشی از اقدامات ۵ ماهه سرپرستی خود بر پست استان ارائه کرد و گفت: پست گیلان از پتانسیل های خوبی همچون نیروی انسانی متخصص و مسئولیت پذیر برخوردار است که این امر بارها با کسب رتبه های برتر در شاخص های مختلف کیفی خود را نمایان ساخته است .

در ادامه عضو هیئت مدیره ضمن تقدیر از عملکرد اسماعیل نیا در مدت سرپرستی پست استان و قدردانی از تعامل و همکاری تمامی روسای ادارات پستی استان و شهرستان ها و سایرهمکاران پست گیلان، سبحانی را به عنوان مدیر کل پست استان گیلان معرفی کرد.

دیدار با موزعان پست استان

عضو هیئت مدیره در جمع موزعان این اداره کل گفت: یکی از برنامه های اصلی شرکت ملی پست در صورت تأمین نقدینگی و افزایش درآمد، ارتقاء رفاهیات کارکنان است.

وی سپس گفت: ایجاد سرویس های نوین متناسب با نیازهای مشتریان و همراه با افزایش کیفیت، موضوعی است که همواره باید مدنظر کارکنان و مسئولان باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه