مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیاهکل:

حماسه ۹ دی پاسخی محکم به فتنه گران بود/ فتنه گران باعث آشوب و خیانت به کشور شده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل گفت: انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشتند.

حماسه ۹ دی پاسخی محکم به فتنه گران بود/ فتنه گران باعث آشوب و خیانت به کشور شده اند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سیدخلیل نجاتی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: ۹ دی چهره کشورهای مرتجع عربی که حامی جیره خواران و مزدورانی که در داخل کشور و در مسیر براندازی و تضعیف نظام کار می‌کنند را آشکار کرد.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی حرکت پرشوری در مقابل یاوه گویی‌هایی که بعضا به خاطر برهم زدن نظم و انضباط اجتماعی در کشور و ایجاد شائبه تقلب در انتخابات با فاصله زیاد اختلاف آراء بین دو کاندید مطرح شد بود. البته در این میان برخی افراد کم بصیرت “آب به آسیاب دشمن ریختند” و با دشمن بدون اینکه خودشان بدانند همراه شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل با اشاره به اینکه ملت ایران به دنیا نشان داد که زیر چتر ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر است، گفت: ملت ایران در ۹ دی دست در دست یکدیگر دادند و با حضور در خیابانها نشان دادند که از آرمانهای نظام، انقلاب و خون شهدا پاسداری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نجاتی با بیان اینکه ۹ دی ماه سال ۸۸ نقطه عطفی در عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: حماسه‌ ۹ دی پاسخی محکم به تمام توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان جمهوری اسلامی ایران بویژه به فتنه گران ۸۸ بود.

وی خاطرنشان کرد: فتنه، آزمایشی برای هر انسان است تا در کمال آزادی اراده، با تکیه بر ملاک‌ها و معیارها، راه درست را از نادرست تشخیص داده و در جهت انتخاب خود حرکت و تلاش کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل با اشاره به مخرب بودن ذات فتنه، گفت: “الفتنه اکبر من القتل” فتنه به حدی بد است که در قرآن تعبیر به بالاتر از قتل و کشتار شده است. ذات فتنه تخریب و خرابی است و در این مسیر فتنه سال ۸۸ درسی شد برای ملت ایران که مراقبت بیشتری نسبت به بد خواهان نظام و انقلاب داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نجاتی با بیان اینکه دشمن با ماهواره ها، سایت ها، رسانه ها و گروه های تبلیغاتی برای فتنه آماده شده بودند، ابراز کرد: انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشتند؛ آنها اتاق فکر بودند و خروجی این کشورها، کشورهای عربی و استکبار جهانی؛ فتنه ۸۸ در ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: تخریب اموال عمومی، به شهادت رسیدن برخی افرادی که خونشان به گردن کسانی است که گفتند “در انتخابات تقلب شده است” و در حقیقت بانی فتنه بودند، از جمله هزینه های تحمیل شده به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل گفت: در روز نهم دی ماه ۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

حجت الاسلام و المسلمین نجاتی تأکید کرد: ملت ایران مسائل و مشکلات فتنه را دیده و با تجربیاتی که در گذشته داشته اند، دیگر به لطف خدا اسیر مسائل و مشکلات نخواهند شد.

وی با بیان اینکه فتنه گران باعث آشوب و خیانت به کشور شده اند، گفت: نظام جمهوری اسلامی با رافت و رحمت بهترین کار را در مقابل فتنه گران انجام داده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه