عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با 8دی:

ایران پاسخ دندانشکنی به حرکات استکباری می دهد/ رئیس جمهور آمریکا معقولانه مصوبه سنا را وتو کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور امریکا باید نگاه معقولانه به برجام داشته باشد و مصوبه سنا را وتو کند.

ایران پاسخ دندانشکنی به حرکات استکباری می دهد/ رئیس جمهور آمریکا معقولانه مصوبه سنا را وتو کند

ولی الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی تمدید تحریم های علیه ایران از سوی امریکا را محکوم کرد و اظهار داشت: نگاه ما به برجام و تمدید تحریم های امریکا کاملا متفاوت است.

وی در ادامه افزود: برجام یک توافق بین المللی ایران با ۵+۱ است و ما همچنان نسبت به این قرارداد پایبند هستیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما به تمامی مفاد قرارداد برجام پایبند بوده ایم، گفت: طرف مقابل علاوه بر نقض برجام بدعهدی نیز کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تاکید بر بدعهدی و نقض برجام از سوی آمریکا اظهار کرد: آمریکا نسبت به افکار جهانی و سوالات ابهام برانگیزی که در پی آن به وجود می آید باید پاسخگو باشد.

نانواکناری هرگونه اقدام پس از برجام را حساس دانست و گفت: آمریکا باید پاسخگوی هر گونه اقدام غیر عاقلانه و غیر دیپلماسی باشد.

این نماینده مجلس حرکات ایضائی و استکباری آمریکا را به شدت محکوم و تصریح کرد: اقدام ایضائی و استکباری آمریکا روالی تکراری می باشد.

وی با اعلام اینکه آمریکا مکررا عهد ها را تکرار می کند، خاطرنشان کرد: مجلس سنای آمریکا باید روی عقل بیاید و تا رئیس جمهور قانونی آمریکا این مصوبه را تایید نکند این طرح ضمانت اجرایی پیدا نمی کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس از برخورد عاقلانه آمریکا در ادامه روند برجام ابراز امیدواری کرد و افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا باید معقولانه به برجام نگاه کند و این مصوبه سنا را وتو کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نشان داده که کمی هم عقل دارد، ادامه داد: اگر وتو این مصوبه تحقق پیدا نکرد و اقدام ناجوانمردانه آمریکا در بدعهدی ادامه داشت حتما پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

نانواکناری با اشاره به اینکه مردم غیرتمندانه در مقابل اقدامات آمریکا خواهند ایستاد، افزود: مسوولان نیز به پشتوانه مردم تصمیمات قاطعانه ای خواهند گرفت و در نماینگان مردم شریف در مجلس نیز تدبیر عاقلانه به خرج خواهد داد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه