رییس صندوق کارفرینی امید کشور:

۱۵ هزار نفر در کشور تحت حمایت صندوق کار آفرینی امید هستند

رییس صندوق کارفرینی امید کشور اظهار داشت: تعداد افرادی که در صندوق کار آفرینی کشور حمایت می شوند تاپایان سال۵۰هزار نفر را مورد حمایت مالی قرار دهیم.

۱۵ هزار نفر در کشور تحت حمایت صندوق کار آفرینی امید هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از خوبان: نورالله زاده رئیس صندوق کار آفرینی امید کشور در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه بازدید از طرح گردشگری دهنه سر شیجان خمام گفت: اهداف اصلی صندوق کار آفرینی امید این است که با توجه به اهداف طراحی شده ، فرصت کسب کار متناسب با اقلیم و فرهنگ را در روستاها ایجاد نماید تا جمعیت جوان بتوانند در حرفه های گوناگون مشغول به فعالیت شوند.

نورالله زاده در خصوص طرح گردشکری در دهنه سر خمام گفت: طرح کردشگری روستای دهنه سر شیجان را به صورت پایلوت انتخاب کردیم تا بتوانیم گردشگری را با نگاه مزیت های رقابتی روستاها ایجاد کنیم.در سال های گذشته مطالعاتی در همین خصوص انجام شده و اینک وارد فاز اجرایی پروژه شده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: پرونده های اهالی برای اعطای تسهیلات تشکیل شده است تا کسب کار در این روستا راه اندازی شود و به عنوان مقصد گردشگران مطرح شود.

وی افزود:ازجمله طرح هایی که در دهنه سر شیجان برآن تاکید شده صنایع دستی، اقامتگاه ها و رستوران ها است.

وی درخصوص تعداد افرادی که در صندوق کار آفرینی کشور حمایت می شوند گفت:۱۵ هزار نفردر کشور تحت حمایت صندوق کار آفرینی امید هستند که امیدواریم تاپایان سال۵۰ هزار نفر را مورد حمایت مالی قرار دهیم.

 

100

200

1000jpg

300500

400  600

900

700   1001

10003

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه