راه عبوراز رکود،تزریق هدفمند نقدینگی همراه با توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی است

رهبری املشی گفت:نظارت در اعطای تسهیلات می تواند از خروج این سرمایه ها به بازار های کاذب جلوگیری کند و باید طوری برنامه ریزی شود که ورود سرمایه گذاران به بخش های عمرانی و صنعتی کشور دارای توجیه اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغا …

راه عبوراز رکود،تزریق هدفمند نقدینگی همراه با توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی است

به گزارش ۸دی به نقل از رصدرودسر،محمدرهبری املشی بسته جدید اقتصادی دولت را در راستای خروج از رکود طرح مطلوبی دانست و افزود: این طرح اقتصادی در صورت اجرای همه ابعاد آن می تواند چرخ ایستاده اقتصاد کشور را به حرکت در آورد.

نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: بنگاه های زود بازده و شرکت های بزرگ اقتصادی کشور با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند، تزریق به موقع نقدینگی و تشویق مردم به خرید کالای ایرانی به صورت هم زمان می تواند گام بلندی را برای خروج از رکود اقتصادی کشور برداشته شود.

وی با تاکید براینکه نظارت در اعطای تسهیلات می تواند از خروج این سرمایه ها به بازار های کاذب جلوگیری کند، گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که ورود سرمایه گذاران به بخش های عمرانی و صنعتی کشور دارای توجیه اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار را فراهم کند.

رهبری املشی تصریح کرد: رکود باعث از دست رفتن فرصت های زیادی در بازار کار شده که دولت اگر برای عبور و حرکت چرخ های اقتصادی کشور با سرعت بیشتری ورود نکند در آینده نزدیک با بحران بیکاری بیشتری از امروز مواجه خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه