اقدام جالب و ضد استکباری یک هیات در صومعه سرا/عکس

در شرایطی که کشور آماده می شود تا وارد فاز اجرایی برجام شود محافل مختلف سیاسی،مذهبی رویکردی دیگر از خود نشان می دهند.

اقدام جالب و ضد استکباری یک هیات در صومعه سرا/عکس

یه گزارش ۸دی به نقل از واران نیوز شرایطی که کشور آماده می شود تا وارد فاز اجرایی برجام شود محافل مختلف سیاسی،مذهبی  و در کل افکار عمومی به دقت به رصد اوضاع که شامل اظهارات و اقدامات و اخبار منتشره از مسئولین و دولت مردان می پردازند.

یکی از مهترین نگرانی هایی که همواره وجود دارد و مقام معظم رهبری بارها و بارها به صراحت بیان فرموده اند عدم اعتماد به آمریکا که به فرموده امام راحل(ره) شیطان بزرگ و ام الفساد جهان است، میباشد ، در واقع آنچه مردم انقلابی از دولت و تیم مذاکره کننده توقع دارد انجام مذاکره و حصول توافق تنها بر سر مسائل هسته ایی و حق استفاده صلح آمیز ملت ایران از آن با کشورهای موسوم به ۱+۵ می باشد که لاجرم  ایالات متحده آمریکا نیز یکی از آنها است.

ملت ایران هیچگاه دنبال مذاکره و ارتباط دوستانه با بزرگترین استعمارگر جهان که در گوشه گوشه دنیا چه مستقیم و چه غیر مستقیم مشغول زور گویی و پایمال کردن حقوق ملت ها است نبوده و نیست.

در سطح اجتماعی و افکار عمومی مردم همواره در قالب اقدامات نمادین و سمبلیک سعی بر آن دارند که حرف و دیدگاه و باور خود را به مسئولین یاد آوری نمایند، یکی از این اقدامات حرکت جالب توجه هیئت شهدای گمنام شهرستان صومعه سرا در ایام سوگواری محرم بود.

تعدادی از جوانان انقلابی و ارزشی دست به ابتکار عملی بدیع زدند و اقدام به درج جملاتی بر روی ظروف غذای نذری نموده بودند و هرکس که بسته غذای نذری هیئت را میگرفت چشمش به عباراتی مانند “امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشود” و یا جمله “مذاکره با آمریکا ممنوع” بر می خورد.

در ادامه گوشه هایی از این حرکت جالب توجه جوانان انقلابی گیلان از نظر گرامیتان می گذرد:

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه