اوضاع نامناسب ورودی برگزاری آزمون هماهنگ سراسری در فنی و حرفه ای رودسر

هر ماه رودسر میزبان برگزاری مسابقات هماهنگ و سراسری در مرکز فنی حرفه ای رودسربوده که با توجه به وجو مساعد بارش باران شرکت کنندگان با این وضعیت نا مطلوبی در پاییز و زمستان روبرو می شوند. …

اوضاع نامناسب ورودی برگزاری آزمون هماهنگ سراسری در فنی و حرفه ای رودسر

به گزارش ۸دی به نقل از رصد رودسر، هر ماه رودسر میزبان برگزاری مسابقات هماهنگ و سراسری در مرکز فنی حرفه ای رودسربوده که با توجه به وجو مساعد بارش باران شرکت کنندگان با این وضعیت نا مطلوبی در پاییز و زمستان روبرو می شوند.

محسنی شرکت کننده ای که از شهرستان لاهیجان آمده بود گفت این وضعیت تاسف بار است و تاکنون ندیده ام ورودی اداره ای این چنین باشد و در زمان بارندگی دچار مشکل شود و احساس میکردم شهرداری ها حداقل نسبت به ادارات شهر خود مسئولیت خاصی دارند.
مونا جوادی از سنگر می گفت ما شرکت کنندگانی هستیم که شاید در سال دو الی سه بار در امتحانات مختلف فنی و حرفه ای شرکت میکنیم و وضعیت آب گرفتگی این مرکز گل باران شدن ما جز عادات ما شده است و از مسئولین امر تقاضا دارم به این وضعیت رسیدگی نمایند.
یکی از کارکنان مرکز نیز که امروز کشیک مرکز بود و خواست نامش فاش نگردد گفت ما به این وضعیت نامناسب عادت کردیم و نگران اکنون نیستم بلکه نگران این هستم که فردا با آبگرفتگی وحشتناک جلوی مرکز چطور باید رد شویم و به اداره بیایم؟ زمان فرا رسیدن پاییز و زمستان تمامی پرسنل را غم میگیرد که چطور به اداره عبور و مرور داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ما وضعیت نامناسب روبروی اداره باعث شد عکاس ما هنگام عکاسی متوجه سر بودن محوطه نشود و به زمین بیفتد و دوربین عکاسی وی ضربه بخورد
رصدرودسر از شهردار رودسر خواست این مسیله را با جدیت و همیت پیگیری نمایند تا خدای ناکرده دچار مشکلات این چنینی نباشیم.

phot69 photo_2015-10-16_22-30-26-300x169 photo_2015-10-16_22-30-56-300x169 photo_2015-10-16_22-31-35-300x169

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه