فقط ۹ باشگاه ورزشی در سیاهکل فعال هستند!!!/ آماری که برای شهرستان سیاهکل کم است

نظری با بیان اینکه شهرستان هایی بندرانزلی ۴۷ و لاهیجان ۴۵ باشگاه دارد، گفت: از مجموع ۹۹۱ باشگاه ورزشی دارای مجوز فعالیت در سطح استان هیچ باشگاهی برای ادامه کار خود با منع قانونی مواجه نیست.

فقط ۹ باشگاه ورزشی در سیاهکل فعال هستند!!!/ آماری که برای شهرستان سیاهکل کم است

به گزارش ۸دی به نقل از در سیاهکل، علی نظری مسئول امور باشگاه های گیلان با بیان اینکه طی سالجاری تعداد زیادی از باشگاه ها مورد بازدید قرار گرفته است، بیان کرد: در این بازدیدها تعدادی از باشگاه ها تذکر دریافت کردند اما برغم نادیده گرفتن برخی قوانین باشگاه داری دستور منع فعالیت و یا پلمپ مکان دریافت نکردند.

وی افزود: در شهریور ماه نیز ۲۸ باشگاه در استان بازدید شد که برخی از آنها تذکر و توصیه دریافت کردند اما این مسئله منجر به پلمپ نشده است.
مسئول امور باشگاه های گیلان اظهار کرد: همچنین طی ماه گذشته ، هشت مجوز تاسیس صادر و۲۰مورد تمدید پروانه فعالیت باشگاه ثبت شده است که این امر روند طبیعی فعالیت این بخش را نشان می دهد .
نظری ادامه داد: هم اکنون ۲۵۴باشگاه ورزشی در سطح استان گیلان غیر فعال هستند که باید در این ارتباط یک بازنگری اساسی صورت پذیرد تا ضمن جلوگیری از ضرر متقاضیان توسعه ورزشی در سطح استان شتاب بیشتری پیدا کند.
وی، توجه به ورزش بانوان را یک راهبرد اصولی در تامین سلامت جامعه ارزیابی کرد و بیان کرد : فعال بودن ۵۷ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در سطح استان گیلان در کنار ۳۰۸ باشگاه مشترک بانوان و آقایان نشان از علاقه مندی این قشر اثرگذار در روند رو به رشد و توسعه رشته های ورزشی دارد.
مسئول امور باشگاه های گیلان خاطرنشان کرد: از مجموع باشگاه های فعال در گیلان ۳۲۲ باشگاه در شهرستان رشت فعالیت دارند که از این نظر این شهرستان رتبه اول را در گیلان دارد و ۹ باشگاه در سیاهکل به فعالیت مشغول می باشد که این تعداد باشگاه برای این شهرستان در شرق استان کم است.
نظری یادآور شد: گرچه برخی شهرستان هایی همچون بندرانزلی با ۴۷ و لاهیجان با ۴۵ باشگاه در شرایط بهتری قرار دارند، اما تعداد باشگاه های فعال در دیگر شهرستان های استان گیلان از ۹ باشگاه تا ۴۰ باشگاه متغیرند و این برعهده ساختار مدیریت کلان است تا در ترغیب بخش خصوصی برای حضور در این عرصه بررسی کارشناسانه صورت دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه