دست دادن با شیطان بزرگ دیگر چه صیغه ایست؟!

در حاشیه اجلاس سران سازمان ملل متحد، محمد جواد ظریف(وزیر امور خارجه کشورمان) و باراک حسین اوباما (رئیس جمهور دموکرات آمریکا) در حال خروج از سالن با یکدیگر مواجه شدند.

دست دادن با شیطان بزرگ دیگر چه صیغه ایست؟!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز ؛ آنطور که از ساعاتی پیش در برخی رسانه ها نقل شده است ظاهرا این دو مقام ایرانی و آمریکایی بعد از روبرو شدن باهم ، سلام و احوالپرسی کردند و با یکدیگر دست دادند. هنگام رو در رو شدن وزیر خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا، جان کری ، وزیر خارجه آمریکا نیز حضور داشت.

آنطور که گفته شده در مکانی که این دو مقام سیاسی با یکدیگر دیدار داشته اند هیچ خبرنگاری حضور نداشته و بالطبع هیچ تصویری منتشر نشده است. چنانچه این خبر صحت داشته باشد باید بگوییم این اولین بار است که یک مقام جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور آمریکا مصافحه می کند.

در هر حال آنچیزی که ملت ایران به آن فکر میکنند این است که در این بهبوهه خبرهای تلخی که هر روز ما از فاجعه منا می شنویم و در شرایطی که دولت منفعلانه ترین رفتار را در مقایسه با حجم فاجعه از خود نشان می دهد و در روزهایی که بیشتر اخبار این فاجعه در رسانه ها می پیچد خبر دست دادن آقای ظریف با شمر زمان در راهروهای سازمان ملل چه صیغه ایست؟!

سوال دیگری که مطرح است این می‌باشد که چه کسی اجازه دست دادن با یک مقام رسمی کشوری که سالهاست دشمنی اش با مردم ایران آشکار و بارها به طور علنی برای کشور شاخ و شانه کشیده را داده است؟ ملتی که ۳۵ سال شعار مرگ بر آمریکا را نه از روی تعصب بلکه از روی خونخواری هایی که از این کشور متجاوز دیده اند سر دادند چرا باید اکنون چنین اخباری را بشنوند؟چه کسی اجازه داده است که مذاکره با شیطان بزرگ به ارتباط بیانجامد که آقای وزیر محترم وقاحت دست دادن با اوباما را پیدا کرده است؟

آنچیزی که مسلم است این می‌باشد که رفتارهای عجیب آقایان دیگر عزتی برای کشور باقی نگذاشته است و این روند نه تنها پاسپورت ایرانی را عزیز نمی کند بلکه ما روز به روز شاهد از بین رفتن این عزت نیز هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه