تقدیر از روشنگری های هاشمی رفسنجانی و مدیریت مدبرانه میرزاده!

مقام معظم رهبری و راهنمایی ها و روشنگری های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد و مدیریت مدبرانه میرزاده، نقش بی بدیل در توسعه علمی و فرهنگی ایران اسلامی دارد.

تقدیر از روشنگری های هاشمی رفسنجانی و مدیریت مدبرانه میرزاده!

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو، در بیانیه ای که تشکل های اسلامی دانشگاه های آزاد گیلان در خصوص بازگشایی دانشگاه ها صادر کردند، آمده است: بی تردید رشد قانونمند تشکل های دانشجویی نقش بسزایی در افزایش مشارکت های دانشجویی داشته است.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی، این یادگار گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) امروز تحت حمایت مقام معظم رهبری و راهنمایی ها و روشنگری های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ریاست هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد و مدیریت مدبرانه میرزاده، نقش بی بدیل در توسعه علمی و فرهنگی ایران اسلامی داشته و برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار و عرصه بالندگی این مرز و بوم را رقم زده است.

ما تشکل های اسلامی سیاسی و هیأت های مذهبی استان گیلان ضمن تشکر و سپاس از مسئولین این مجموعه عظیم علمی در اعتلای این دانشگاه، حمایت قاطع خود را از طرح تجمیع دو که به حق از برنامه های ماندگار دانشگاه آزاد در چابک سازی و تحول ساختاری بوده است را اعلام می‌داریم.

بی تردید رشد قانونمند تشکل های دانشجویی نقش بسزایی در افزایش مشارکت های دانشجویی داشته و دارد؛ بنابراین بدین وسیله از حمایت های رئیس دانشگاه آزاد نسبت به توسعه تشکل ها در ترویج گفتمان اعتدال و جنبش عدالتخواهی به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق کمال تشکر و سپاس به عمل می‌آید.

از دیگر سوی با توجه به سیل عظیم مشتاقان تحصیلات تکمیلی، اهتمام به توسعه و افزایش رشته ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این مجموعه عظیم علمی از مطالبات به حق ما می باشد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش

هیأت مذهبی منتظران مهدی( عج) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا

هیأت مذهبی جوانان قمر بنی هاشم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا

تشکل اسلامی سیاسی امید انقلاب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

هیأت مذهبی محبان حضرت فاطمه زهرا( س) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا

هیأت مذهبی انصارالمهدی( عج)  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه