جشنواره شهروندلاهیجان نوید بخش آینده روشنی برای تئاتر خیابانی است

جواد عزتی با ابراز خرسندی از استقبال شهروندان لاهیجانی از جشنواره تئاتر شهروند گفت: برگزاری ششمین دوره جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان، نوید بخش آینده‌ای روشن برای تئاتر خیابانی است.

جشنواره شهروندلاهیجان نوید بخش آینده روشنی برای تئاتر خیابانی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، این هنرمند تئاتر که از داوران ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان است، اظهار کرد: استقبال گسترده شهروندان لاهیجان از جشنواره تئاتر خیابانی ستودنی بود و می توان گفت لاهیجان یکی از شهرهایی است که تماشاگران فراوانی برای تئاتر دارد و این موضوع به ارتقاء کیفیت برگزاری جشنواره شهروند کمک شایانی می کند.

وی درباره کیفیت نمایش های اجرا شده در جشنواره شهروند افزود: هنرمندان نسبت به کیفیت تئاتر خیابانی به شناخت خوبی رسیده اند اما جرأت و جسارت در اجرا کمتر به چشم می آید.

عزتی اظهار کرد: تئاتر خیابانی صرفاً اجرای تئاتر در خیابان نیست و نمی توان تئاتری که در خیابان اجرا می شود را تئاتر خیابانی نامید بلکه این تئاتر دارای ماهیت های متفاوتی نسبت به تئاتر صحنه ای است.

این هنرمند با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان گفت: تئاتر خیابانی همواره بخش جنبی جشنواره های دیگر بوده و این که ما امروز شاهد برگزاری ششمین دوره جشنواره ای سراسری هستیم که تخصصاً به تئاتر خیابانی می پردازد، نوید بخش آینده ای روشن برای تئاتر، به ویژه تئاتر خیابانی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه