قفل شیشه های سکوریت قابل اطمینان نیستند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پی دستگیری یک سارق سابقه دار گفت: قفل شیشه های سکوریت قابل اطمینان نیستند.

قفل شیشه های سکوریت قابل اطمینان نیستند

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان با تعامل و همکاری ماموران انتظامی در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ در گشت های پلیسی به فردی ۴۰ ساله مشکوک شده و با دستگیری این متهم که به علت ارتکاب ۱۵ فقره سرقت در سالهای گذشته زندانی شده بود، وی را جهت تحقیقات تکمیلی به کارآگاهان آگاهی معرفی کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت مغازه های شیشه سکوریت دار اعتراف کرد، بیان داشت: سارق با پرسه زنی در سطح شهر، مغازه هایی که فقط در آن به قفل کردن شیشه سکوریت اکتفا شده بود را شناسایی نموده و با شگرد خاصی پس از باز نمودن قفل،اقدام به سرقت پول نقد و وسایل داخل مغازه می نمود.

وی با تاکید براینکه قفل پایین شیشه های سکوریت قابل اطمینان نیستند، اظهار داشت: این سارق که معتاد و بیکار بوده، در زمان های خلوت روز اکثر سرقت ها را مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم، قسمتی از اموال مسروقه از جمله یکدستگاه تلویزیون LCD24 اینچ ،انواع البسه ،ابزار آلات، وسایل رایانه و…کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده، توجه بیشتر مالباختگان به هشدارهای پلیسی را خواستار شده و از صاحبان صنوف خواست، در هنگام ترک مغازه فقط به بستن قفل پایین شیشه های سکورت اکتفاء ننموده و علاوه بر استفاده از قفل های آویز یا قفل های رایانه ای، از سایر لوزام حفاظتی جلوگیری از سرقت نیز استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه