مگر می‌شود با حقوق کارمندی به اینجا رسید / اگر نامزدها می‌گویند بچه شما را سر کار می‌برم باور نکنید

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: من و اینها ۳۰ سال خدمت کردیم اما اینها ماشین های مدل بالا، باغ، زمین، ویلا و … دارند ولی ما نداریم. مگر می شود با حقوق سی سال کارمندی بصورت عادی به اینجا رسید.

مگر می‌شود با حقوق کارمندی به اینجا رسید / اگر نامزدها می‌گویند بچه شما را سر کار می‌برم باور نکنید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، محمود شکری صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح توسعه صنایع چوب اسالم با بیان اینکه تنها ۲ درصد از چوب استحصالی شرکت شفارود در صنایع چوب اسالم و کارخانه چوکا مصرف می شود اظهار داشت: چوب تولیدی در شرکت اسالم بدون اشتغالزایی ثانویه در گیلان به دیگر استانها صادر می شود.

وی افزود: دولت قبل در دو ماه آخر از عمر خود مصوبه ای گذراند که در آن اتکا را می توان به بخش خصوصی واگذار کرد و این به این معنی خواهد بود که شرکت شفارود که در مجموعه اتکا است به جای تأمین چوب کارخانجات وارد بازار تجارت چوب شود و تنها به فکر سود دهی باشد.

شکری تغییر اساسنامه شرکت شفارود و تبدیل شدن آن به یک شرکت تجارت کننده چوب را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چرا باید چوب تالش در یافت آباد تهران فروخته شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با اشاره به اینکه با مدیر عامل سابق هولدینگ شستا نیز درباره خروج شرکت شفارود از زیان دهی گفتگویی داشتیم که ایشان با من خیلی بد برخورد کردند و گفتند از یک شرکت زیاده ده چه می خواهید.

وی از استاندار گیلان و مدیر عامل هولدینگ شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی خواست در جهت اصلاح اساسنامه شرکت شفارود اقدام کنند.

شکری با انتقاد از مدیر عامل های سابق صنایع چوب اسالم گفت: من ۳۰ سال خدمت کردم و اینها هم ۳۰ سال خدمت کردند اما اینها ماشین های مدل بالا، باغ، زمین، ویلا و … دارند ولی ما نداریم. مگر می شود با حقوق سی سال کارمندی بصورت عادی به اینجا رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید بتوانیم با تقویت صنایع اشتغالزایی کنیم و ما از این حرکت حمایت می کنیم و استاندار محترم هم حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مردم نباید به شعارهایی برخی نامزدهای انتخاباتی مبنی بر سر کار بردن فرزندانشان توجه کنند گفت: پدر من! مادر من! شما که سخنرانی های انتخاباتی را گوش می کنید که فلان نامزد می گوید من بچه شما را سر کار می برم باور کنید دروغ می گویند و کسی دل نمی سوزاند و شما گول حرفهای دروغ را نخورید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امین
شکری با انتقاد از مدیر عامل های سابق صنایع چوب اسالم گفت: من ۳۰ سال خدمت کردم و اینها هم ۳۰ سال خدمت کردند اما اینها ماشین های مدل بالا، باغ، زمین، ویلا و … دارند ولی ما نداریم" عجب!!!!!!!!!!!
در حاشیه