دریافت یارانه از سوی نمایندگان کار زشتی است/ تاکنون یک ریال یارانه نگرفته ام

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه تاکنون یک ریال یارانه دریافت نکرده، گفت: اگر خبر دریافت یارانه نقدی از سوی برخی نمایندگان صحت داشته باشد این عده از نمایندگان یارانه بگیر، باید در نمایندگی خود تجدید نظر کنند.

دریافت یارانه از سوی نمایندگان کار زشتی است/ تاکنون یک ریال یارانه نگرفته ام

به گزارش ۸دی نیوز، با وجود مصوبه مجلس مبنی بر حذف یارانه افراد پردرآمد و بی نیاز، در بعضی از خبرگزاری ها شنیده شده که برخی از نمایندگان همچنان یارانه می گیرند و آنها نه تنها در زمان فراخوان دولت برای انصراف از دریافت یارانه نقدی در سال گذشته، انصراف ندادند بلکه پرداخت یارانه آنها با اجرای قانون حذف یارانه افراد پردرآمد نیز قطع نشده است.

در این خصوص مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه تاکنون یک ریال یارانه دریافت نکرده، گفت: اگر خبر دریافت یارانه نقدی از سوی برخی نمایندگان صحت داشته باشد این عده از نمایندگان یارانه بگیر، باید در نمایندگی خود تجدید نظر کنند.

وی افزود: وقتی مجلس قانون مصوب می کند که یارانه فقط برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر است، در درجه اول خود نمایندگان باید به این قانون احترام بگذارند.

وی تاکید کرد: دریافت یارانه از سوی برخی نمایندگان کار زشتی است که باید با انصراف نمایندگان خاتمه یابد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: یارانه برای اقشار کم درآمد جامعه بوده تا آنها بتوانند از فشار اقتصادی رهایی یابند و درست نیست تا مقامات هم یارانه بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه