تشکیل ستاد پاسخگویی به شبهات با استفاده از صاحب‌ نظران در شبکه‌های اجتماعی گیلان

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان از تشکیل ستاد پاسخگویی به شبهات دینی، سیاسی، اعتقادی و … با استفاده از صاحب‌نظران در شبکه‌های اجتماعی این استان خبر داد.

تشکیل ستاد پاسخگویی به شبهات با استفاده از صاحب‌ نظران در شبکه‌های اجتماعی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، حسن کربلایی امشب در جمع نیروهای مؤمن، انقلابی، ارزشی، ولایت‌‌مدار و اصولگرای گیلان در محل مهدیه این شهر با اشاره به ایجاد جنگ نرم دشمن در شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: دشمن اسلام به جنگ جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف آمده است.

وی به زیر سئوال بردن نماد مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن به‌دنبال زیر سئوال بردن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» است.

کربلایی با بیان اینکه تقوا ملاک برتری و انسانیت است، تصریح کرد: نیروهای حزب‌اللهی اقدام‌هایی برای مقابله با هجمه بسیار سنگین دشمن آغاز کردند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان به ترویج فحشا و هجمه به ارزش‌های دینی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز جنگ به معنای واقعی در عرصه‌های مختلف اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر مقابله با یأس و نا امیدی در جامعه، بیان کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری استادان دانشگاه فرماندهان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و دانشجویان افسران جنگ نرم محسوب می‌شوند.

کربلایی از تشکیل ستاد پاسخگویی به شبهات دینی، سیاسی، اعتقادی و … با استفاده از صاحب‌نظران در شبکه‌های اجتماعی گیلان خبر داد و یادآور شد: امروز دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی داخلی به دلیل هجمه بسیار سنگین جنگ نرم دشمن به‌تنهایی نمی‌توانند با تهاجم فرهنگی مقابله کنند و استفاده از توانمندی مردمی در این عرصه حائز اهمیت است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان خواستار تلاش هیئت‌های مذهبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن شد و خاطرنشان کرد: تشکیل کلاس‌های اقتصاد مقاومتی، زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی و … در دانشگاه از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی بر فعالیت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی گیلان در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و افزود: دولت ما دولت جمهوری اسلامی است اما نباید تمام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به عهده دولت گذاشته شود و نیاز است در این امور به مسئولان کمک کنیم.

کربلایی با تاکید بر ورود مردم در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی، اظهار کرد: اختصاص اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی به هیئت‌های مذهبی و قرآنی برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاثیرگذار است./فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه