فرمانده انتظامی شهرستان رشت:

۸ دستگاه ماینر در رشت کشف شد

 فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

۸ دستگاه ماینر در رشت کشف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمود حافظی عصر سه‌شنبه هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان و اظهار کرد: در پی دریافت گزارش شرکت توزیع برق شهرستان مبنی بر افزایش مصرف برق و احتمال استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال داخل یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ رشت پس از هماهنگی قضائی به نشانی منزل مسکونی موردنظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه، ۳۷ متر کابل برق مسی و یک دستگاه لپ‌تاپ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: دراین‌رابطه متهم ۴۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه