رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

رد رشوه توسط مأموران پاسگاه لفمجان لاهیجان

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از رد رشوه توسط مأموران پاسگاه لفمجان لاهیجان خبر داد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رد رشوه توسط مأموران پاسگاه لفمجان لاهیجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» قاسم جانعلی‌پور ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی لفمجان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند، اظهار کرد: راننده به‌محض رویت پلیس یک کیف را به بیرون پرتاب که مأموران نسبت به پیدایش آن اقدام کردند.
وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این سواری موفق به کشف ۳ گرم و ۴۰ سانت مواد مخدر از نوع شیشه شدند، افزود: در زمان انتقال متهم ۴۱ساله به مقر انتظامی این فرد به جهت چشم‌پوشی از اعمال قانون و رهایی خود اقدام به پرداخت مبلغ ۳ میلیون ۴۵۰ هزار ریال وجه نقد به‌عنوان رشوه به پلیس اقدام کرد،.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رشوه با عزت‌نفس و صحت عمل پلیس رد شد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانعلی‌پور در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه