امام‌جمعه شهرستان آستارا:

کتاب «زمین پاک، زندگی شاد» آماده چاپ شد

امام‌جمعه شهرستان آستارا گفت: دومین کتاب کودک را با عنوان «زمین پاک، زندگی شاد» با موضوع راهکارهای حفظ محیط‌زیست تهیه و چاپ کرده‌ایم.

کتاب «زمین پاک، زندگی شاد» آماده چاپ شد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی عصر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: همان‌طور که قول داده بودیم بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی آستارا، دومین کتاب کودک را با عنوان «زمین پاک، زندگی شاد» با موضوع راهکارهای حفظ محیط‌زیست تهیه و چاپ کرده‌ایم.

 وی با اشاره به استقبال خوب و گسترده از اولین کتاب کودک خود با نام «سفر به آستارا» بیان کرد: خوشبختانه کتاب اول با موضوع معرفی اماکن گردشگری شهرستان آستارا موردتوجه اهل‌فن و کارشناسان این حوزه قرار گرفت و در بین دانش‌آموزان و مسافران نوروزی توزیع شد که بازخوردهای خوبی نیز از این کتاب دریافت کردیم.

امام‌جمعه شهرستان آستارا تصریح کرد: بر اساس مطالعات و بررسی‌های به عمل آماده باتوجه‌به تهدیدات گسترده و خطرناک در حوزه محیط‌زیست و ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان بااهمیت محیط‌زیست و حفظ آن، کتاب دوم را با این موضوع در شانزده صفحه وزیری و به‌صورت تمام‌رنگی آماده کرده‌ایم که به‌زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 حجت‌الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: اهمیت آموزش و تربیت در سنین کودکی و ایجاد انس و الفت با کتاب و فرهنگ کتابخوانی برای کودکان باعث شد که در حوزه کتاب کودک ورود کنیم و یقیناً این راه را بر اساس اولویت‌های موردنیاز جامعه ادامه خواهیم داد.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا گفت: متأسفانه بسیاری از مسائل موجود در جامعه به دلیل نبود فرهنگ صحیح آن به ناهنجاری‌هایی تبدیل شده که سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند و یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از آنها، فرهنگ‌سازی به‌خصوص در سنین کودکی است.

 امام‌جمعه شهرستان بندر مرزی آستارا از همه دغدغه‌مندان و دلسوزان فرهنگی خواست تا با توجه و حمایت از حوزه کتاب کودک زمینه را برای رشد و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در این نسل حساس که مورد تهاجم شدید فرهنگی دشمن قرار دارد فراهم کنند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه