وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

اقتصاد گردشگری در گیلان تقویت می‌شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری در گیلان تقویت می‌شود، گفت: اجرای طرح جامع گردشگری در صومعه‌سرا موجب ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر می‌شود.

اقتصاد گردشگری در گیلان تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه سفر به استان گیلان و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد گردشگری در گیلان تقویت می‌شود، اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و فراهم‌سازی امکانات می‌توان از مواهب ارزشمند تاریخی و طبیعی گیلان بهره گرفت که در این راستا دولت سیزدهم تلاش می‌کند در حوزه‌های مهم چالش‌ها و خلأهای زیرساختی را به‌ویژه در بخش گردشگری پر نماید.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری افزود: مانع‌زدایی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش گردشگری موردتوجه است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای طرح جامع گردشگری در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در صومعه‌سرا و ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر خبر داد و تصریح کرد: با بازدید از نقاط مختلف به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات در همان منطقه و محل هستیم و تصمیماتی که در محل گرفته می‌شود اثرگذارتر است تا اینکه در پایتخت و از پشت میز پیگیری شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه