رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان مطرح کرد:

اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان از اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و راکبان فاقد گواهینامه در استان خبر داد.

اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امیر طالبی امروز در گفتگویی اظهار کرد: پلیس در راستای انتظام‌بخشی به ترافیک و مدیریت آن نسبت به اجرای قوانین و برخورد با تخلفات راهنمایی‌ورانندگی اقدام می‌کند و این جزو مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه هویت وسیله نقلیه افراد با پلاک آن شناخته می‌شود و وقتی موتورسیکلت پلاک ندارد یا راکب آن اقدام به پوشش و دست‌کاری پلاک کرده باشد در واقع هویت آن وسیله نقلیه شناخته شده نیست، افزود: در این راستا نیز یکی از طرح‌های پلیس طرح برخورد با تخلفات پلاک است و جرایمی مانند اعمال قانون، توقیف و انتقال به پارکینگ و تشکیل پرونده برای راکبانی که اقدام به مخدوشی پلاک وسیله نقلیه کرده باشند در پی خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان گیلان در خصوص برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز تصریح کرد: با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع است که در صورت تردد توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی اجرای قوانین از سوی تمامی کاربران ترافیک از جمله موتورسواران است و این امر نیز موجب حفظ سلامت آن‌ها و دیگر شهروندان و افزایش انضباط در عبور و مرور خواهد شد.

انتهای خبر/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه