مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

رشد ۱۲درصدی جابه‌جایی کالا در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در مجموع هشت میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۹۳ تن کالا طی ۹ ماه امسال از گیلان حمل شد، گفت: این حجم ۱۲/۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۲درصدی جابه‌جایی کالا در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» غلامعلی نیک‌فهم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری با انجام ۴۰ هزار و ۳۷۵ سفر، ۸۹۷ هزار و ۶۵ تن کالای اساسی از استان جابه‌جا شد، اظهار کرد: این حجم در مقایسه با سال گذشته ۸۳/۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل بار گیلان را ۱۵۶ شرکت و مؤسسه عنوان کرد و گفت: یک کانوان انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی، هفت انجمن صنفی شرکت‌های کالا و هشت انجمن صنفی رانندگان کالا عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در مجموع هشت میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۹۳ تن کالا طی ۹ ماه امسال از گیلان حمل شد، تصریح کرد: این حجم ۱۲/۲ درصد رشد داشته است.

نیک فهم با بیان اینکه ۵۲۰ هزار سفر در همین مدت در گیلان انجام شد، گفت: طی مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

وی به آمار رانندگان فعال در بخش حمل‌ونقل عمومی مسافر استان را نیز سه هزار و ۹۹ نفر، تعداد پایانه‌های عمومی مسافری استان را ۱۰ پایانه عنوان کرد که ۶ پایانه تحت مالکیت شهرداری و ۴ پایانه تحت مالکیت بخش خصوصی قرار دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه