مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی:

حضور بازیکنان سرباز در تیم‌هایشان تا پایان فصل عادلانه است

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: مصوبه حضور بازیکنان سرباز تا پایان فصل در تیم‌هایشان عادلانه است و از آن استقبال می‌کنیم.

حضور بازیکنان سرباز در تیم‌هایشان تا پایان فصل عادلانه است

به گزارش هشت‌دیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  آرش فهمیده روز پنجشنبه در گفتگویی اظهار کرد: اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور بازیکنان سرباز در تیم فعلی خود تا پایان فصل تمدید شد، بر این اساس هیچ اجباری وجود ندارد که این بازیکنان تیم خود را رها و ترک کنند.

 وی افزود: ما نیز از این طرح استقبال می‌کنیم؛ زیرا به رقابت در فضای عادلانه اعتقاد داریم؛ این مصوبه باعث می‌شود که تیم‌ها در میانه راه ضربه نبینند و از وجود بازیکن و یا بازیکنانی که نیاز دارند تا پایان فصل بهره بگیرند.

 مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی ادامه داد: البته دوران خدمت مشمولان سربازی باید سپری شود؛ از سوی دیگر بازیکنان فوتبال سرباز نیز باید این دوره را بگذرانند که برخی از آنان باید در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی حضور یابند.

وی اضافه کرد: ما در جذب بازیکنان سرباز محدودیت داریم و از سوی دیگر معاونت تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح وظیفه در اختیار قراردادن بازیکنان سرباز را دارد.

 فهمیده در ادامه به آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه نتایج خوبی را در دور رفت کسب کردیم که از نتایج کسب شده ابراز رضایت داریم؛ از سوی دیگر تیم ما هم از لحاظ سقف قرارداد شرایط مناسبی را در لیگ برتر دارد.

 وی به سقف بودجه باشگاه ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه اعلام شده برای ما هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رضایت بازیکنان و کادر فنی را جلب کنیم.

 تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تا پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور با انجام ۱۵ بازی و کسب ۲۴ امتیاز، در رتبه ششم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت.
انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه