جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا خبر داد:

استرداد متهم ۱۷۷ میلیاردتومانی به کشور

جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از بازگرداندن فردی به اتهام قاچاق سازمان‌یافته کالا به مبلغ ۱۷۷ میلیارد تومان به کشور خبر داد.

استرداد متهم ۱۷۷ میلیاردتومانی به کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار رضا مؤذن امروز با اشاره به بازگرداندن فردی به اتهام قاچاق سازمان‌یافته کالا به مبلغ ۱۷۷ میلیارد تومان به کشور اظهار کرد: این متهم یکی از عوامل اصلی قاچاق هدفمند کالا است که با سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به قاچاق البسه و لوازم بهداشتی به ارزش بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان کرده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

جانشین رئیس پلیس بین‌الملل فراجا تصریح کرد: در پی تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی صورت‌گرفته، مشخص شد این مجرم پس از انجام عملیات مجرمانه به‌صورت غیرقانونی اقدام به ترک کشور نموده و به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است که در این راستا پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفای ردیابی و مورد شناسایی قرار داد و نهایتاً وی دستگیر شد.

سردار مؤذن در پایان با اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آن به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، روز گذشته از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه