مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

ثبت ۱۸۹ شکایت مردمی از بازار شب چلّه در گیلان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ثبت ۱۸۹ شکایت مردمی از بازار شب چلّه در گیلان خبر داد و گفت: از مجموع شکایات دریافتی تاکنون ۳۳ مورد رسیدگی شد، ۲۹ شکایت در انتظار ارزیابی و ۱۲۷ مورد در انتظار بازرسی قرار دارد.

ثبت ۱۸۹ شکایت مردمی از بازار شب چلّه در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» قاسم جوادزاده مقتدر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام ثبت ۱۸۹ شکایت مردمی از بازار شب چلّه در گیلان اظهار کرد: این تعداد از شکایات مردمی در اجرای طرح نظارتی بازار ویژه شب یلدا در سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) در موضوعاتی اعم از گران‌فروشی و کم‌فروشی ثبت شده است.

 وی با بیان اینکه همه شکایات مردمی در سامانه یادشده رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: از مجموع شکایات دریافتی تاکنون ۳۳ مورد رسیدگی شد، ۲۹ شکایت در انتظار ارزیابی و ۱۲۷ مورد در انتظار بازرسی قرار دارد.

 مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نیز ۲۳۴ مورد بازرسی از بازار گیلان انجام شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۰ مورد عدم احراز تخلف و ۳۴ مورد پرونده تخلف صنفی – تعزیراتی بوده که ارزش ریالی تخلفات ۳۱۶ میلیون ریال عرضه خارج از شبکه، ۱۸۶ میلیون ریال گران‌فروشی و ۵۰ میلیون ریال کم‌فروشی را شامل می‌شود.

 وی با اشاره به ادامه اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در بازار استان گیلان اظهار کرد: این طرح باهدف تشدید نظارت‌ها بر قیمت کالاهای اساسی ویژه بازار شب چلّه در قالب ۳۷ اکیپ نظارتی و با همکاری ۹۵ بازرس در حال اجرا است.

 جوادزاده با بیان اینکه در اجرای این طرح بازرسانی از سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره کل صمت، بسیج اصناف و دامپزشکی بر توزیع و رعایت قیمت مصوب کالاهای اساسی نظارت دارند، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی و تخلف را با مراجعه به سامانه ۱۲۴ و یا جهاد کشاورزی گزارش دهند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه