کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

شدت‌گرفتن بارش‌ها از عصر امروز در گیلان

 کارشناس هواشناسی گیلان از شدت‌گرفتن بارش‌ها از عصر امروز در این استان خبر داد و گفت: مردم از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

شدت‌گرفتن بارش‌ها از عصر امروز در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» یوسف شجاعی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون در تمامی نواحی گیلان شاهد بارش باران هستیم، اظهار کرد: این سامانه بارشی تا فردا در گیلان ماندگار است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با ماندگاری این سامانه شاهد بارش باران، وزش باد و روند کاهش دما را تا فردا در نقاط مختلف گیلان داشته باشیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه از بعدازظهر امروز تا ظهر پنج‌شنبه بارش در این استان تقویت می‌شود، تصریح کرد: در برخی از نقاط گیلان، بارش باران می‌تواند شدید باشد.

شجاعی با بیان اینکه احتمال بالا آمدن آب و آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، تأکید کرد: برای بازه زمانی عصر امروز تا ظهر پنج‌شنبه هشدار سطح نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی گیلان صادر شده است.

وی با بیان اینکه مردم از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، افزود: با توجه کاهش محسوس دما، از امشب در ارتفاعات شاهد بارش برف باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی استان گیلان ادامه داد: از بعد از ظهر فردا این سامانه به‌تدریج تضعیف شود و از استان خارج شود.

شجاعی با بیان اینکه برای شب پنج‌شنبه و صبح شنبه هوای سردی را برای گیلان پیش‌بینی کردیم، گفت: در ارتفاعات هم شرایط یخ‌بندان برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دریا امروزوفردا مواج است،‌ادامه داد: دریا امروز و فردا برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه