حضور آیت الله قربانی در بیت آیت الله امینیان/ زمان و مکان تشییع پیکر ایشان مشخص شد

حضرت آیت الله قربانی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت عصر روز چهارشنبه در بیت امام‌جمعه فقید آستانه‌اشرفیه جهت اعلام تسلیت به خانواده آن فقید حضور یافت.

حضور آیت الله قربانی در بیت آیت الله امینیان/ زمان و مکان تشییع پیکر ایشان مشخص شد
به گزارش هشت دی نیوز به نقل از سفیر سبز، حضرت آیت الله قربانی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت عصر روز چهارشنبه در بیت امام‌جمعه فقید آستانه‌اشرفیه جهت اعلام تسلیت به خانواده آن فقید حضور یافت. وی درگذشت عالم فقید ، آیت الله امینیان را سلمه ای برای اسلام دانست و گفت: ایشان وزنه برای اسلام در منطقه بوده و جایگاه ویژه ای در میان اخمت ولایتمدار گیلان داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این عالم جلیل‌القدر تصریح کرد: اهالی با فرهنگ و متدین گیلان برای ارج نهادن به سالها تلاش بی وقفه این عالم جلیل القدر، امروز، روز پنجشنبه، ساعت ۵ بعد از ظهر در مراسم وداع و تشییع و تدفین ایشان حضور گسترده خواهند داشت.
گفتنی است طی هماهنگی های بعمل آمده خانواده آیت الله امینیان با آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، مکان تدفین آیت الله امینیان حرم سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) شهرستان آستانه‌اشرفیه تعیین و اعلام شد .همچنین مقرر شد مراسم سوم این عالم ربانی روز شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۸ در حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه