نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

عطر پیکر شهید «یعقوبی» گیلان را معطر کرد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی و با عرض تهنیت و تسلیت به خانواده شهید یعقوبی، نوشت: عطر پیکر شهید مدافع حرم «محمدرضا یعقوبی»، گیلان پاییزی را معطر به رایحه بهاری کرد.

عطر پیکر شهید «یعقوبی» گیلان را معطر کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رمضانی یکی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی بازگشت شهید گیلانی مدافع حرم محمدرضا یعقوبی را به خانواده معظم این شهید والامقام تهنیت و تسلیت گفت.

در بخشی از پیام آیت‌الله رمضانی آمده است: عطر پیکر شهید مدافع حرم، محمدرضا یعقوبی، گیلان پاییزی را معطر به رایحه بهاری کرد. چشم‌انتظاری پس از ۷ سال به پایان رسید و دیدگان خیس فرزند و همسر شهید یعقوبی به عشق دیدار قهرمان دلاور شام، به شوق نشست.

 در بخشی دیگر این پیام آورده شده است: شهد شیرین این رجعت، آنگاه گواراتر است که انگشت وصال برای فاتحه بر مضجع شریف شهید ساییده می‌شود تا همنشینی در جوار پیکرش، آرامش‌بخش باشد. عزم مردم خداجو و مؤمن گیلان در استقبال و بدرقه شهدا همواره مثال‌زدنی است، این بار نمایش ارادت به شهید مدافع حرم، محمدرضا یعقوبی موید آن خواهد بود. اینجانب به ساحت مطهر آن شهید سعید تعظیم و صبر زینبی خانواده معززش را تکریم می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه