استاندار گیلان مطرح کرد:

ضرورت ترمیم و بهسازی راه‌های عشایری ماسال

استاندار گیلان بر لزوم توجه ویژه به دامداران ماسال تأکید کرد و گفت: دامدارانی که در مناطق روستایی حضور دارند نگهبانان صدیق هستند که باید در خصوص رفاه حال آنها، راه‌های عشایری را ترمیم و بهسازی کرد.

ضرورت ترمیم و بهسازی راه‌های عشایری ماسال

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری ماسال، رفع مشکلات این شهرستان را مستلزم همکاری مدیران دانست و اظهار کرد: شهرستان ماسال دارای مزیت گردشگری است که در این راستا باید زیرساخت‌های لازم تعبیه شود و صرف حضور گردشگران و ساخت ویلا سودی برای مردم ندارد و موجب افزایش مصرف آب و برق و کاهش زمین‌های کشاورزی می‌شود که در این راستا اگر سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد باید برای رشد و توسعه شهرستان باشد.

ضرورت ترمیم و بهسازی راه عشایری در ماسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه به دامداران توجه ویژه شود، افزود: دامدارانی که در مناطق روستایی حضور دارند نگهبانان صدیق هستند که باید برای آنها رفاه ایجاد کرد و راه عشایری را ترمیم و بهسازی کرد، همچنین انتظار می‌رود لبنیات موردنیاز مردم ماسال توسط همین دامداران تهیه شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه سفرهای اجرایی استان سبب کاهش مشکلات مردم می‌شود، تصریح کرد: همه مشکلات مدنظر قرار داده می‌شود تا شاهد لبخند رضایت در چهره مردم باشیم.

عباسی با تأکید بر اینکه سد لاستیکی باید تا دهه فجر افتتاح گردد، بیان کرد: فاز اول جاده صومعه‌سرا به ماسال انجام شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: اکنون ۹۹.۵ درصد از روستاهای ماسال از نعمت گاز برخوردارند و آمار نیم درصد نیز مربوط به عشایر و کوچ‌نشینان مناطق ییلاقی است که راه‌هایی برای ذی‌نفع شدن آنها از گاز پیدا کرده‌ایم.

این مسئول در پایان در خصوص آتش‌سوزی جنگل‌های گیلان خاطرنشان کرد: افرادی که سبب آتش‌سوزی جنگل‌ها می‌شوند باید به مردم معرفی شوند؛ زیرا جنگل‌های هیرکانی میراث گران‌بهایی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه