معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق»

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق» خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق دیماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق»

به گزارش هشت‌دی محمد پوراسماعیلی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق»، اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره ملی در گیلان است.
وی با بیان اینکه همه با هم اولین‌های انقلاب را در این جشنواره روایت می‌کنیم، ادامه داد: هم‌اینک هیئت داوران در حال داوری آثار ارسال شده به این دبیرخانه هستند.
معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان ادامه داد: این آثار در بخش‌هایی شامل؛ هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، نوآوری و ابتکارات جدید پایگاهی، ادبیات و شعر، پویانمایی و هنرهای تجسمی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

پوراسماعیلی با بیان اینکه محورهای اصلی این جشنواره هم در بخش‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی است، افزود: این جشنواره از مردادماه امسال کار خود را آغاز کرده و مهلت ارسال آثار تا بیستم آبان‌ماه نیز ادامه داشت و خوشبختانه اقشار مختلف مردم استقبال خوبی از این جشنواره داشتند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق دیماه امسال در رشت برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم در هر رشته سه اثر برتر برگزیده از سوی هیئت دواران تعیین و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه