در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی مطرح شد؛

تأکید رئیس‌جمهور بر ایجاد سامانه تجمیع داده‌های فضای مجازی

رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه شورای‌عالی فضای مجازی به‌عنوان مرجع اصلی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه فضای مجازی، بر لزوم توجه به مسائل و موضوعات اساسی مدنظر مردم و همچنین تسهیل فعالیت‌ها در فضای مجازی و ارائه خدمات بهتر در کشور تأکید کرد.

تأکید رئیس‌جمهور بر ایجاد سامانه تجمیع داده‌های فضای مجازی

به گزارش هشت‌دی نود و ششمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی امروز به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

رئیس‌جمهور در این جلسه با اشاره به جایگاه این شورا به‌عنوان مرجع اصلی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه فضای مجازی، بر لزوم توجه به مسائل و موضوعات اساسی مدنظر مردم و همچنین تسهیل فعالیت‌ها در فضای مجازی و ارائه خدمات بهتر در کشور تأکید کرد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه کمک به تقویت و توسعه فعالیت تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محتوا در فضای مجازی با هدف ارتقای اقتصاد تولید محتوا در این بستر را از جمله مأموریت‌های شورای‌عالی فضای مجازی برشمرد و بر ضرورت ارتقای کیفیت سطح خدمات و محتوا از طریق ایجاد سامانه ملی تجمیع و سنجش داده‌های فضای مجازی تأکید کرد.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از الزام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای به رعایت قوانین سرزمینی در ارائه خدمات و همچنین استقبال شرکت‌های فعال این حوزه از فراخوان منتشر شده در این زمینه گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: ریاست جمهوری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه