استاندار گیلان:

۷۰۰ واحد در روستاهای گیلان آماده تحویل است

استاندار گیلان با اشاره به لزوم تلاش جهادی متولیان در حوزه مسکن گفت: در شناسایی واحدهای روستایی تاکنون ۷۰۰ واحد از سوی بنیاد مسکن آماده شده که به متقاضیان واگذار خواهد شد.

۷۰۰ واحد در روستاهای گیلان آماده تحویل است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن گیلان در رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رکود ۸ساله حوزه مسکن نیازمند تلاش شبانه‌روزی است و متولیان حوزه مسکن بایستی برای تغییر وضعیت موجود جهادی عمل نمایند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام تقریبی ۱۱۹ هزار متقاضی در پروژه مسکن ملی و تأیید ۲۷ هزار واجد شرایط از تعداد مذکور، افزود: ۱۸۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در گیلان مهیا شده و ۱۶ هزار واحد نیز توسط ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها در این زمین‌ها در حال ساخت است.

استاندار گیلان به اینکه ۶۰ هکتار زمین شناسایی شده دیگر به این میزان مذکور اضافه می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند منابع طبیعی و جهاد کشاورزی گیلان موظف است تا زمین‌های بلااستفاده شناسایی شده را معرفی و کاربری آنها را مشخص کند تا بتوانیم به تعهدات خود در نهضت ملی مسکن که از برنامه‌های راهبردی دولت است عمل نماییم.

۷۰۰ واحد در روستاهای گیلان آماده تحویل است

عباسی گفت: در شناسایی واحدهای روستایی تاکنون ۷۰۰ واحد از سوی بنیاد مسکن آماده شده که به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی در خصوص پیشرفت پروژه ۱۰ هکتاری بنیاد مسکن بیان کرد: به دلیل موانع موجود، پروژه متناسب با زمان پیشرفت نداشته است که برای رفع موانع بهترین روش مرحله‌بندی این پروژه است.

این مسئول با اشاره به اینکه حدود ۷ هزار نفر توانستند سهم خود را در مشارکت تهیه مسکن پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: وظیفه دولت تهیه زمین و تأمین تسهیلات است در بخش مشارکت مردمی نیز مردم باید به تعهد خود عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه