استاندار گیلان:

دستگاه‌های گیلان حق توقف پروژه آزادراه را ندارند

استاندار گیلان گفت: پروژه آزادراه رشت – قزوین باید به بهترین نحو انجام شود و دستگاه‌های اجرایی گیلان حتی یک‌لحظه حق توقف این پروژه را ندارند.

دستگاه‌های گیلان حق توقف پروژه آزادراه را ندارند

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه آزادراه رشت – قزوین که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور و اعضای شورای‌عالی فنی سازمان برنامه‌وبودجه انجام شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیمانکاران پروژه آزادراه رشت – قزوین به بهانه طلب نباید کار را عقب بیندازند که در این راستا مطالبه آنان احصاء و برای پرداخت آن اقدام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون مشکلی از بابت پرداختی‌ها مطالبات پیمانکاران وجود ندارد، افزود: مصوب شده که پیمانکاران سه شیفت و به‌صورت شبانه‌روزی کار را با سرعت پیش ببرند؛ ازاین‌رو باید با تمام توان برای تکمیل نهایی و بهره‌برداری آن اقدام شود و باتوجه‌به اهمیت این پروژه، اتمام آن با حفظ کیفیت محور عمل باشد.

دستگاه‌های گیلان حق توقف پروژه آزادراه را ندارند

استاندار گیلان تصریح کرد: آنچه در حیطه وظایف استانی و دستگاه‌های اجرایی گیلان است باید به بهترین نحو انجام شود و بخش‌های مرتبط از این ناحیه حتی یک‌لحظه حق توقف پروژه را ندارند و باید برای اتمام این پروژه همکاری نمایند.

عباسی بر اینکه هیچ مانعی در مسیر فعالیت پیمانکاران آزادراه رشت – قزوین در گیلان وجود ندارد و حمایت‌های لازم از پیمانکاران این پروژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اتمام این پروژه تردد به گیلان را سهل‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه