استاندار گیلان:

اقدامات تشکل‌های مردم‌نهاد ارزشمند است

استاندار گیلان گفت: استفاده تشکل‌های مردم‌نهاد استان گیلان از فرصت‌ها در جهت رفاه حال مردم در راستای رفع مشکلات و آسیب‌زدایی در جامعه، اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

اقدامات تشکل‌های مردم‌نهاد ارزشمند است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی عصر امروز در جمع تشکل‌های مردم‌نهاد استان گیلان که با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های این تشکل‌ها اظهار کرد: استفاده از فرصت‌ها در جهت رفاه حال مردم در راستای رفع مشکلات و آسیب‌زدایی در جامعه، اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

وی به فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه این تشکل‌ها اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به فعالین این حوزه افتخار و در راستای اهدافی که دغدغه همه ما است کمک نمایند تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و افق امیدبخش و روشنی را ایجاد کنیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: طبق منویات رهبری همگی وظیفه داریم که با آغوش باز پذیرای این افراد دغدغه‌مند باشیم؛ لذا در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌ها و موقعیت‌های خوبی در استان وجود دارد که باید وارد عمل شویم.

عباسی ادامه داد: نیازمند بهره‌گیری از مشارکت مردم در پیشبرد امور جامعه با حداکثر ظرفیت‌ها هستیم و این مسئله، وظیفه و اعتقاد ما است.

نماینده عالی دولت در گیلان در پایان خطاب به تشکل‌های مردم‌نهاد خاطرنشان کرد: بهترین مشاور و کارگروه برای رهایی از بن‌بست‌های موجود، خود شما هستید تا باتوجه‌به دیدگاه دولت در این حوزه بتوانیم گام برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه