۱۳ آبان روز بی‌بدیل در تاریخ ایران است

روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز ۱۳ آبان‌ماه ضمن دعوت جامعه ورزش و جوانان برای حضور در راهپیمایی این روز، ۱۳ آبان را روز بی‌بدیل در تاریخ ایران دانست.

۱۳ آبان روز بی‌بدیل در تاریخ ایران است

به گزارش هشت‌دی روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در آستانه روز ۱۳ آبان‌ماه و با صدور بیانیه به دشمنی‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی در التهاب افکنی در کشورمان، اشاره کرده و از تمامی قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و مسئولین هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان خواست روز شنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح پرشورتر از سال‌های گذشته از ورزشگاه شهید عضدی رشت در این راهپیمایی استکبارستیز شرکت کنند تا تودهنی محکمی بر دشمنان این مرزوبوم باشد.
در بخشی دیگر این بیانیه آمده است واکاوی و بازخوانی هرچند باره یک حکایت تاریخی که با ایمان و اعتقاد ملتی عجین شده باشد و برآیند این کنش عدالت‌خواهانه اقتدار و شکوه بنیانی فرهنگی و متعالی را ترسیم کند، همه در برکشیدن و بلندآوازگی نسلی نو پا به نام دانش‌آموز که در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۸ خانه پوشالی استکبار را تسخیر کردند، نقشی انکارناپذیر خواهد داشت.
این روز بی‌بدیل در تاریخ سرزمینی چنین کهن و دین‌باور محصول برون‌داد اندیشه‌ای است که هم آوا با آرمان بلند خمینی کبیر (ره)، در همیشهٔ دوران بر تارک ملت سلحشور ایران اسلامی خواهد درخشید.
بدین‌سان جامعه ورزش استان گیلان با کمال سرافرازی و سربلندی ضمن بزرگداشت این روز تاریخ‌ساز که لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است و در همین راستا نیز شور و غروری پایان‌ناپذیر را در بین آحاد جامعه متبلور ساخته، با حضور خود در همایش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی وفاداری خود را به آرمان‌های ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعلام خواهد کرد.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه