استاندار گیلان خبر داد:

ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به مسکن محرومان

استاندار گیلان از دستگاه‌های اجرایی خواست دقت لازم را در تکمیل مسکن محرومان داشته باشند و این واحدها را به‌دور از شتاب در واگذاری، تکمیل و بدون نقص به متقاضیان تحویل دهند.

ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به مسکن محرومان

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی امروز در جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان گیلان با اشاره به تأمین مسکن از برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم در قالب نهضت ملی مسکن است، اظهار کرد: تأمین نظر نهادهای حاکمیتی در محرومیت‌زدایی باید تأمین مسکن به‌طورجدی موردتوجه قرار گیرد و اعتبار لازم در این بخش نیز تأمین شود.

وی خواستار تشکیل جلسه فوق‌العاده‌ای برای حل مشکل پروژه مسکن مهر ۶۴ واحدی املش شد و افزود: مشکلات این افراد باید با محوریت استانداری، فرمانداری و مدیران مربوطه حل شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بخش زیادی از اراضی گیلان در اختیار نهادهایی از قبیل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شهرداری‌ها، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور اراضی است، تصریح کرد: تأمین زمین در استان محدودیت‌هایی دارد که در این راستا باید با شناسایی عرصه‌های مختلف زمین موردنیاز برای ساخت نهضت ملی مسکن فراهم شود.

عباسی بیان کرد: میزان تقاضا، عرضه و ظرفیت‌ها باید مشخص شود و در این میان با مشارکت و همدلی می‌توانیم کسری کار را جبران کرده و اجرای تعهدات را سرعت بخشیم و در بازه زمانی تعیین شده با تأمین اعتبار واحدهایی نیمه‌تمام را تحویل دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان از دستگاه‌های اجرایی خواست دقت لازم را در تکمیل مسکن محرومان داشته باشند و این واحدها به‌دوراز شتاب در واگذاری، تکمیل و بدون نقص به متقاضیان تحویل داده شوند و خاطرنشان کرد: تأمین مسکن برای همه اقشار جامعه از مباحث مورد تأکید دولت است که همه دستگاه‌ها و نهادها موظف‌اند به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه