آخرین برد ملوان در انزلی مقابل پرسپولیس + فیلم

مرور تقابل‌های دو تیم در تاریخ لیگ برتر نشان می‌دهد آخرین باری که ملوانی‌ها در شهر خود موفق به پیروزی بر پرسپولیس شدند به تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ برمی گردد.

آخرین برد ملوان در انزلی مقابل پرسپولیس + فیلم

به گزارش هشت‌دی مرور تقابل‌های دو تیم در تاریخ لیگ برتر نشان می‌دهد آخرین باری که ملوانی‌ها در شهر خود موفق به پیروزی بر پرسپولیس شدند به تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ برمی گردد. بازی رفت دو تیم در فصل ۹۴-۱۳۹۳ لیگ برتر فوتبال ایران که سپیدپوشان در انزلی موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند.

 در آن دیدار مهرداد اولادی فقید در دقیقه ۵ بازی دروازه پرسپولیس را باز کرد و ۱۳ دقیقه بعد از این گل، رضا نوروزی بود که از روی نقطه پنالتی دروازه ملوان را باز کرد؛ اما درنهایت محسن یوسفی بازیکن ملوان در دقیقه ۴۴ بازی یک‌بار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا درنهایت ملوانی‌ها در خانه به یک پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس دست پیدا کنند.

جالب اینجاست که از آن بازی تنها دو بازیکن در بازی فردا حاضر خواهند بود. امید عالیشاه و محمدحسین کنعانی زادگان. امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان ملوان بود که اتفاقاً در آن بازی یک کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه