استاندار گیلان خبر داد:

قرارداد احداث زباله‌سوز رشت زیر ذره‌بین دولت + فیلم

استاندار گیلان از تخصیص اعتبار ۸۰ میلیاردی برای پروژه ساماندهی دفن پسماند سراوان خبر داد و گفت: قرارداد پیمانکار احداث زباله‌سوز رشت توسط بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قرارداد احداث زباله‌سوز رشت زیر ذره‌بین دولت + فیلم

به گزارش هشت‌دی به نقل از روابط‌عمومی استانداری گیلان، جلسه پیگیری ویژه مسائل و توسعه استان گیلان امروز با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و اسدالله عباسی استاندار گیلان در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار و موضوع تکمیل «ساماندهی دفن پسماند سراوان» و «تکمیل تأسیسات پردازش پسماند و زباله‌سوز ۶۰۰ تنی رشت» در گزارشی از سوی نماینده عالی دولت در گیلان مطرح شد.

اسدالله عباسی در این جلسه اظهار کرد: پروژه ساماندهی دفن پسماند سراوان دارای پیشرفت ۷۵ درصدی است و در این جلسه رئیس‌جمهور دستور تخصیص اعتبار ۸۰ میلیاردی، به‌منظور تسریع برای تکمیل این طرح را صادر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارداد پیمانکار احداث زباله‌سوز رشت توسط بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: هر دو پیمانکار این پروژه و به‌ویژه شهاب خودرو دو خط آزمایشی زباله‌سوز را علی‌رغم راه‌اندازی به استان تحویل ندادند که این مسئله توسط بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری بررسی و تا چند روز آینده آن اعلام خواهد شد.

احتمال لغو قرارداد با پیمانکار ساماندهی شیرابه سراوان

استاندار گیلان از احتمال لغو قرارداد با پیمانکار ساماندهی شیرابه سراوان خبر داد و تصریح کرد: در جلسه با رئیس محترم جمهور مبلغی برای ساماندهی شیرابه سراوان و پرداخت مطالبات پیمانکار اختصاص یافت تا از این طریق با پیمانکار قبلی لغو قرارداد شده و با معرفی پیمانکار جدید، شیرابه سراوان ساماندهی شود.

عباسی در خصوص اهمال‌کاری پیمانکاران احداث زباله‌سوز گفت: در هفته آینده جلسه‌ای میان معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزارت کشور و شرکت توسعه، در خصوص پروژه احداث زباله‌سوز برگزار و در آن جلسه باید دلایل اهمال‌کاری توسط پیمانکاران مشخص و تصمیمات تازه‌ای اتخاذ شود.

این مسئول با تأکید بر لزوم ساماندهی دو رودخانه زرجوب و گوهررود در رشت خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شد شهر صنعتی رشت از طریق صندوق توسعه محیط‌زیست اعتباری دریافت کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه