فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:

کشف انبار احتکار ۱۰۰ میلیاردی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف انبار احتکار ۱۰۰ میلیاردی در رشت خبر داد و گفت: متهم ۴۵ساله که قصد توزیع این اقلام را در بازار داشت روانه زندان شد.

کشف انبار احتکار ۱۰۰ میلیاردی در رشت

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزالله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه پلیس با افرادی که به‌خاطر سودجویی موجب به‌خطرافتادن سلامتی مردم می‌شوند قاطع و قانونی برخورد می‌کند، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی گیلان یک انبار دپو اقلام بهداشتی قاچاق را در منطقه لاکان شناسایی و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق شامل انواع رنگ مو، اکسیدان، اسپری، شامپو و ادکلن در بازرسی از این انبارکشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و برخورد با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به‌ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به‌خطرافتادن سلامتی مردم می‌شود، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و انبارها، نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: متهم ۴۵ساله که قصد توزیع این اقلام را در بازار داشت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه