مادر گیلانی در گفتگو با هشت‌دی:

همدرد مادران قدرتمند غزه هستیم

مادر گیلانی با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی با بیان اینکه همدرد همه مادران قدرتمند غزه هستیم، گفت: مردم غزه با مقاومت ارزشمندشان قطعاً پیروز می‌شوند.

همدرد مادران قدرتمند غزه هستیم

به گزارش هشت‌دی، در اوقاتی که مردم غزه زیر بمباران شدید رژیم جعلی صهیونیست‌ هستند، مردم در سراسر جهان از جنایت‌های وحشیانه این رژیم اعلام برائت کرده و مقاومت مردم غزه را نقطه عطف نابودی رژیم جعلی صهیونیست می‌دانند.

در این بین دختران، بانوان و مادران گیلانی نیز همچون انسان‌های آزاده جهان با اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی از مردم به‌خصوص مادران و کودکان غزه‌ حمایت کردند.

در ادامه گفتگوی هشت‌دی با تعدادی از مادران و دختران گیلانی را می‌خوانید:

یکی از دانشجویان دختر که در تجمع بانوان گیلانی نیز حضور یافته بود در گفتگو با هشت‌دی، اظهار کرد: حامی مردم مظلوم فلسطین هستم و به آن‌ها می‌گویم در این راه تنها نیستند.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با وجود تمام جنایت‌هایش نمی‌تواند در برابر مردم مقاوم فلسطین بایستد و در زیر سایه عنایت الهی پیروزی نهایی از آن جبهه حق خواهد بود.

یک مادر گیلانی نیز در ادامه در گفتگو با هشت‌دی ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، گفت: از مردم مقاوم فلسطین می‌خواهم در برابر ظالمان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه ما مردم ایران حامی مردم فلسین و غزه هستیم، بیان کرد: خداوند حامی مؤمنان است و شیطان هیچ‌گاه پیروز نیست.

یکی از بانوان شهر رشت نیز در ادامه در گفتگو با هشت‌دی گفت: ما مادران گیلانی حمایت و همدری خودمان را از مردم غیور غزه اعلام می‌کنیم و مردم غزه قطعا پیروز این میدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه با همه مادران قدرتمند غزه همدرد هستیم، ادامه داد: به این مادران می‌گویم که فرزندان شما هیچ فرقی با فرزندان ما ندارند و ما هم در داغ شما عزاداریم.

این مادر گیلانی افزود: مردم غزه با این مقاومت ارزشمندشان ان شالله پیروز میدان خواهند بود.

مهیا و صبا دو دانش‌آموز اهل شهر رشت هستند که در کلاس هفتم درس می‌خوانند.

در همین رابطه مهیا در گفتگو با هشت‌دی، گفت: از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنم زیرا این مردم هم مانند همه انسان‌ها حق زندگی دارند.

صبا دیگر دانش‌آموز رشتی نیز خطاب به مردم فلسطین بیان کرد: ما دختران گیلانی حامی و همراه مردم مقاوم فلسطین هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه