نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

پیکره امت اسلام جریحه‌دار شده است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز پیکره امت اسلام جریحه‌دار شده است، گفت: بمباران بیمارستان لکه سیاهی در تاریخ بشر است.

پیکره امت اسلام جریحه‌دار شده است

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام رسول فلاحتی در تجمع اعتراضی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در پیاده‌راه فرهنگی رشت، اظهار کرد: تاریخ ۷۵ساله اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی مملو از جرم و جنایت و آدم‌کشی است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بشر به‌خصوص در تاریخ بعد از اسلام هیچ رژیم و نظامی شکل نگرفته که چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای انجام دهد، گفت: از سال ۱۹۴۸ که جمعی از گرگ‌های دنیای بشر با تطمیع قدرت‌های جهانی و با همیاری سازمان‌های به‌ظاهر طرف‌دار بشر که در این نقطه از جغرافیای اسلام جا خشک کردند تا به امروز، جنایتی را که رژیم خون‌آشام صهیونیستی در این ایام مرتکب شد، دست نزده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، افزود: هیچ جنایتی به‌اندازه جنایت دیشب در تاریخ بشر دیده نشده است، زیرا این رژیم جعلی بیمارستان را که مکانی امن برای کودکان، زنان و مردان دردمند است را هدف قرار داده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه چشم هر انسانی از این ظلم گریان است، بیان کرد: کدام معادله نظامی دنیا حتی در جنگ‌های جهانی چنین چیزی را مرتکب شده است؟

وی با بیان اینکه امروز پیکره امت اسلام جریحه‌دار شده است با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)، گفت: همه مسلمانان به منزله یک انسان هستند و هر عضوی از انسان که دردمند شود سایر اعضا نیز دردمند می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه وجدان‌های آزاده از این حادثه تلخ گریان هستند و در سرتاسر دنیا، ملت‌ها و مسلمانان و غیرمسلمانان به میدان آمده‌اند، گفت: بمباران بیمارستان لکه سیاهی در تاریخ بشر است، این جنایت حتی کشتارهای جمعی صبرا و شتیلا و کشتار قانا را هم تحت‌الشعاع قرار داد.

وی افزود: اگر در تاریخ خواندیم که امویان و یزیدیان انسان‌ها را سر می‌بریدند، امروز چنین جنایت‌هایی را در همین عصر خودمان به چشم دیدیم و بر همین اساس به تعبیر امام راحل (ره) این غده سرطانی باید از تاریخ بشر محو شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان بنا نهادند قدرت توسعه‌یافته‌ای برای رژیم جعلی صهیونیست ایجاد کنند، گفت: بر همین اساس برخی از سران کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم جعلی شوند و در کنار آن بمانند؛ اما جنایت عظیمی که صهیونیست‌ها در حمله به نوار غزه پیش آوردند دیگر مانع هرگونه عادی‌سازی روابط می‌شود هر چند که ملت‌های اسلامی در همین چند روز نشان دادند که در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی بیان کرد: اگرچه این جنایت‌ها دل همه ما را جریحه‌دار کرد؛ اما آنچه که از آن مشخص است، مظلومیت جمهوری اسلامی است؛ زیرا رهبر کبیر انقلاب اسلامی سال‌ها پیش این مسئله را شناخت و برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را نمادی برای مقابله با این رژیم معرفی کردند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و این در حالی است که وعده خداوند در یاری رساندن به مظلومان عالم حق است.

وی خطاب به تجمع‌کنندگان خاطرنشان کرد: شما نشان داده‌اید که امت پیامبرید و به ندای مظلومان عالم پاسخ داده‌اید و قطعاً این جنایت‌ها منجر به اضمحلال و حذف غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه