هشت‌دی گزارش می‌دهد؛

انزجار مردم رشت از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی + فیلم و عکس

مردم شهر رشت دقایقی بعد از شنیدن خبر جنایت هولناک و وحشیانه رژیم خونخوار صهیونیستی علیه مردم غزه، علی‌رغم بارش شدید باران به‌صورت خودجوش در گلزار شهدای این شهر حضور یافتند و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

انزجار مردم رشت از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی + فیلم و عکس

به گزارش هشت‌دی رژیم جعلی صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه در جنایتی هولناک به بیمارستانی در غزه حمله‌ور شد. جنایتی که جان هزار نفر را در یک‌لحظه گرفت و خشم جهانیان را برانگیخت.

 مردم ایران در سراسر ایران اسلامی هم‌زمان با ملت‌های آزاده سراسر جهان با حضور در خیابان‌ها از این جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

مردم شهر رشت نیز در پی کشتار و نسل‌کشی مردم غزه توسط رژیم خونخوار صهیونیستی علی‌رغم بارش شدید باران به‌صورت خودجوش در گلزار شهدای رشت حضور یافتند و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 یک جوان رشتی که در بین تجمع‌کنندگان حضور یافته است با تأکید بر حمایتش از مردم مظلوم فلسطین می‌گوید: تا پای جان در حمایت از مظلومان فلسطینی در نوار غزه هستیم و به هر نحوی این حمایت را علنی خواهیم کرد.

 

 مردم شهر رشت در این تجمع اعتراضی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نفرت و انزجار خود را از اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه که به شهادت بیش از هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه منجر شده، اعلام کردند. در ادامه تصاویر بیشتری از این تجمع اعتراضی مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه