امام‌جمعه اهل‌سنت بخش لوندویل:

رهبر دستور دهد در میدان جهاد حاضر خواهیم شد

امام‌جمعه اهل‌سنت بخش لوندویل با بیان اینکه امروز انزجار و نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی در بین مسلمین جهان فراگیر شده است، گفت: اگر رهبرمان دستور جهاد صادر فرماید در میدان حاضر خواهیم شد.

رهبر دستور دهد در میدان جهاد حاضر خواهیم شد

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام علیرضا بنی‌پولاد در جمع نمازگزاران مسجد جامع بابا حسن بخش لوندویل شهرستان آستارا گفت: امروز انزجار و نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی در بین مسلمین جهان فراگیر است.
وی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین با بیان اینکه ما ابتدا حمله غیور مردان فلسطینی به مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم افزود: جنایات ظالمانه این رژیم کودک کش در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع را به‌شدت محکوم می‌کنیم.
امام‌جمعه اهل‌سنت بخش لوندویل آستارا با بیان اینکه لازم می‌دانم در این جمعه در خصوص اهمیت جهاد در راه خدا جملاتی را بیان کنم، با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اهمیت جهاد، تصریح کرد: قرآن کریم خطاب به مؤمنان دستور به اطاعت از خدا و رسولش را می‌دهد و در آیه دیگر خطاب به کسانی که در معیت رسول خدا (ص) قرار دارند، می‌فرماید؛ کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربان‌اند.
وی با تأکید بر اینکه بر اینکه خداوند می‌فرماید با اموال و جان‌هایتان در راه خدا جهاد کنید، اظهار داشت: یکی از مقدمات جهاد در راه خدا مال است که مجاهدین در راه خدا باید از امکانات لازم برخوردار باشند، بنابراین می‌توانیم با کمک به مجاهدین امکانات لازم را برای آنان فراهم کنیم؛ لذا اگر لازم باشد باید با جان‌هایمان جهاد کنیم تا اگر خدا قبول فرماید جانمان را در راهش فدا کنیم.
بنی پولاد افزود: اگر جهاد در راه خدا نبود امروز ایران، مصر و بسیاری از بلاد اسلامی مسلمان نبودند.
وی با بیان اینکه اگر رهبرمان دستور جهاد صادر فرماید در میدان جهاد حاضر خواهیم شد، اظهار داشت: بر اساس روایت اجر کسی که یک تیر به سمت دشمنان خدا و مسلمین پرتاب کند از هفتادسال عبادت بیشتر است؛ لذا اگر امکان جهاد نداریم برای مجاهدین در راه خدا دعا کنیم.
این عالم اهل‌سنت درد مردم فلسطین را درد همه مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: چگونه مستکبران جهان حقوق مردم فلسطین را نادیده می‌گیرند درحالی‌که دفاع از سرزمین و میهن از مهم‌ترین حقوق همه مردم دنیا است و این در حالی است که جنایت‌کاران رژیم صهیونیستی علاوه بر هدف قراردادن مردم بی‌گناه، همه امکانات از جمله برق و آب را قطع کردند و حتی به بیمارستان‌ها نیز رحم نمی‌کنند و آن‌ها ویران کرده‌اند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه