جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

حمایت از ولایت وصیت‌ شهدا است

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حمایت از ولایت وصیت شهدا است، گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اولین و مهم‌ترین دلیل حضور در میادین نبرد را حمایت از ولایت‌فقیه عنوان کرده‌اند.

حمایت از ولایت وصیت‌ شهدا است

به گزارش هشت‌دی سردار حسن حسن‌پور پیش از ظهر امروز در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان در مسجد جعفری صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر اعتقاد داریم که شهدا زنده هستند باید یقین کنیم که شهدا نظاره‌گر ما هستند، اظهار کرد: شهدا به برگزاری مراسم این چنینی نیاز ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به حضور در این محافل و مجالس نورانی نیاز داریم.

وی افزود: اگر معتقد هستیم که شهدا به حضرت اباعبدالله (ع) اقتدا کرده‌اند باید بدانیم که خون گران‌قدر آنان پایمال نشده و روز به روز جوشان خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ترویج ایثار و شهادت را باید در برنامه کاری خود قرار دهیم، افزود: امروز ما از هر زمان دیگری به ذکر یاد و خاطرات شهدا نیازمندیم.

حسن‌پور بیان کرد: بیش از ۲۶۰ هزار شهید برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم شده است و بر همین اساس جا دارد هفته دفاع مقدس، وحدت و نیروی انتظامی را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه ۴۴ درصد شهدای ما در سنین ۱۶ تا ۲۰ سالگی به شهادت رسیدند، افزود: برای ماندگاری انقلاب اسلامی خون بهترین انسان‌ها ریخته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ۲۱۳ هزار وصیت‌نامه به‌جامانده از شهدا گفت: ۱۸۰ هزار شهید اولین و مهم‌ترین دلیل حضور در میادین نبرد را حمایت از ولایت‌فقیه و امام (ره) عنوان کرده‌اند.

سردار حسن‌پور با بیان اینکه شهدا آینده‌نگر بودند، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود از امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

 وی با بیان اینکه نباید متصور شود که تنها دستاورد رزمندگان ما این بود که خاکی از کشور گرفته نشود، افزود: امروز هرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت شهدا است.

ناامیدی در فرهنگ شهادت معنا ندارد

 وی با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، گفت: در فرهنگ شهادت خستگی و ناامیدی معنا ندارد.

 سردار حسن‌پور با بیان اینکه امنیت اصل است و امروز همه دشمنان در حال تلاش برای لطمه‌زدن به امنیت کشور هستند، گفت: منیتی که امروز در جامعه داریم به‌واسطه خون پاک شهدا و جان‌فشانی و صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ۳۰ کشور در کنار رژیم بعثی برای از پای در آوردن انقلاب اسلامی قرار گرفته بودند، تصریح کرد: در حوادث سال گذشته همه دنیا با همه امکانات خود برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران بسیج شده بودند و این یک واقعیت اثبات شده و غیرقابل‌انکار است.

جهاد تبیین باید در سرلوحه کارها قرار گیرد

 وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبین باید در سرلوحه کارها قرار گیرد گفت: از نظر رهبر انقلاب جهاد تبین یک واجب شرعی و فردی است.

 حسن‌پور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دنیا یگانه است و جایگزینی ندارد، گفت: همگان باید هوشیار باشیم و از این نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم پرچم اسلام را که بعد از ۱۴۰۰ سال به دست ما رسیده حفظ کنیم و به صاحب اصلی آن که امام‌زمان (عج) برسانیم.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه