جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!

از ۲۲بهمن۵۷ تا همین امروز جبهه‌بندی در مورد این جغرافیا تفاوتی نکرده است؛ همچنان دوگانه همین است؛ آنانی که دلشان برای #ایران می‌تپد و آنانی که علیه ایران و ایرانی کار می کنند!

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!

به گزارش هشت‌دی  میکائیل دیانی، فعال رسانه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

 جبهه ایران؛ جبهه ضد ایران!

 از ۲۲ بهمن ۵۷ تا همین امروز جبهه‌بندی در مورد این جغرافیا تفاوتی نکرده است؛ همچنان دوگانه همین است؛ آنانی که دلشان برای #ایران می‌تپد و آنانی که علیه ایران و ایرانی کار می‌کنند!

 هنوز هم همین دوگانه پابرجاست. امروز شروع رسمی جنگ تحمیلی حزب بعث علیه ایران و دفاع مقدس مردم ایران است؛ جنگی که مقدماتش را امثال بختیار نخست‌وزیر محمدرضا پهلوی آماده کردند تا آنجا که به صدام گفته بود «به ایران حمله کنید حتی اگر دو میلیون نفر کشته شود!»؛ کومله‌ها که ایران را تجزیه شده و تکه‌پاره می‌خواهند؛ مأموریت شناسایی، معرفی و ترور نیروهای انقلاب و مردم ایران را برعهده داشتند و با صدام هم‌کاسه بودند و از آن طرف رجوی‌ها که در داخل ۱۷ هزار نفر را ترور کرده بودند؛ همراهشان شدند و یکی از لشکران بعث شدند تا به ایران حمله کنند و به‌اصطلاح خودشان فروغ جاویدان درست کنند – هر چند به مدد لشکر ایران تارومار شدند – و پشتوانه عملیاتی و برنامه‌ریزی و تسلیحاتی را امریکا و اسرائیل انجام می‌دادند که همچنان می‌کنند!

 هنوز که هنوز است بعد چهل و چند سال جبهه همان است. هنوز دارودسته سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان و منافقان دور یک میز می‌نشینند تا علیه ایران عملیات کنند!

 پاییز ۱۴۰۱ با پاییز ۱۳۵۹ هیچ فرقی نداشت؛ دور میز جبهه ضدایرانی مریم رجوی و عبدالله مهتدی و رضا پهلوی نشسته بودند با این تفاوت که ایران ۱۴۰۱ بسیار قوی‌تر از ایران چهل و چند سال قبل بود!

 در تمام این سال‌ها آنها که ضدایرانی بودند تمام تلاششان را کرده‌اند؛ همه زورشان را گذاشتند؛ اما در برابر آن پستی‌ها؛ #مردم ایران تمام‌قد ایستادند و آنها را رسوا کرده‌اند؛ آنهایی که مردم ایران را نشناخته‌اند؛ اعتقاداتشان را نمی‌شناسند؛ حس قهرمانان ایران به پرچم ایران را درک نمی‌کنند و درکی از #وحدت_ملی ایرانیان ندارند!

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه